پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
شیخ صهیب حبلی

حوزه/ محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم نیز یکی از رسوایی های روزگار ما است که نظام بحرین قصد دارد مرتکب آن شود و البته نشان دهنده ناتوانی آنها در خاموش ساختن صدای حق طلبی و اصلاح طلبی مردم است.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، شیخ صهیب حبلی روحانی اهل سنت لبنانی و امام جماعت مسجد حضرت ابراهیم(ع) شهر صیدا در یک گفتگوی تلویزیونی گفت: اطلاعاتی که از بحرین به گوش می رسد نشان دهنده حجم وسیع جنایت ها و موارد نقض حقوق بشر است که در اتاق ها و سلول های شکنجه توسط مزدوران آل خلیفه صورت می گیرد و دلیلی قطعی بر مظلومیت ملت بحرین می باشد.

وی افزود: حملات نظام بحرین علیه انقلابیون مسالمت آمیز و سلب تابعیت آنها و محاصره برخی شهرها که همچنان نیز ادامه دارد، باعث شده کمیته مبارزه با شکنجه در سازمان ملل متحد از مسئولان بحرین بخواهد فعالان حقوق بشر را از زندان آزاد کند.

شیخ حبلی تاکید کرد: محاکمه شهروندان عادی در دادگاه های نظامی نیز اقدامی بر خلاف قوانین بین الملل و آزادی های شهروندی است و علاوه بر آن محاکمه آیت الله شیخ عیسی قاسم نیز یکی از رسوایی های روزگار ما است که نظام بحرین قصد دارد مرتکب آن شود و البته نشان دهنده ناتوانی آنها در خاموش ساختن صدای حق طلبی و اصلاح طلبی مردم است و از این رو است که این نظام به ایجاد فتنه میان مردم روی آورده است.

وی در ادامه سخنان خود از اقدام نظام بحرین در برقراری رابطه با رژیم صهیونیستی و میزبانی اخیر آنها از گروه رسمی صهیونیستی انتقاد کرد و تاکید کرد خاک بحرین فقط باید در جهت منافع و آرمان های مردم بحرین مورد استفاده واقع شود و یکی از آرمان های اصیل مردم بحرین دفاع از ملت مظلوم فلسطین و مقدسات فلسطین در برابر صهیونیست ها می باشد.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha