چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
فضای مجازی

حوزه/ متاسفانه باید اذعان کرد فضای مجازی تاثیر منفی خود را بر برخی از خانواده ها گذاشته است، حقیقتی که قابل کتمان نیست و فاصله عاطفی بین افراد یک خانواده را به وجود می آورد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی، صبح امروز در جلسه شورای معاونین حوزه علمیه استان کرمانشاه با بیان این که فضای مجازی دارای ابعاد مختلفی است، گفت: این فضا هم دارای وجه منفی و خطرناک و هم دارای مزایای مثبت می باشد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: متاسفانه باید اذعان کرد فضای مجازی تاثیر منفی خود را بر برخی از خانواده ها گذاشته است، حقیقتی که قابل کتمان نیست و فاصله عاطفی بین افراد یک خانواده را به وجود می آورد.

وی ادامه داد: این شکاف نسلی که معلول نفوذ فضای مجازی است، بی شک تاثیرات منفی خود را خواهد گذاشت و تا جایی این نفوذ عمیق شده که بسیاری از حرمت ها بین خانواده ها از بین رفته است.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در ادامه به مسئله مهم انتخابات اشاره کرد و گفت:‌ فردا روز سرنوشت است و حضور یکایک مردم در این همه پرسی تکلیف دینی و ملی است.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: خوشبختانه بینش و بصیرت انقلابی مردم ایران به حدی بالاست که به راحتی نامزد اصلح و ولایتمدار را انتخاب می کنند و ان شاءالله رئیس جمهوری انتخاب خواهند شد که مشکلات جامعه را برطرف کند.

وی در پایان یادآور شد: در سخنان امام راحل و مقام معظم رهبری معیارهای رئیس جمهور اصلح صریحا اعلام شده است، لذا باید بهترین گزینه را انتخاب کرد.

در این جلسه همچنین هریک از معونان حوزه استان کرمانشاه با ارائه گزارشی از برنامه ها و فعالیت ها، به بیان نظرات خود پرداختند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha