پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام حجت سالاری مکی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی با تأکید بر حضور پرشور و گسترده مردم در انتخابات پیش رو گفت: حضور میلیونی و چشمگیر مردم در انتخابات، پشتوانه محکمی برای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

حجت‌الاسلام‌ حجت سالاری مکی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در خراسان شمالی، با دعوت از اقشار مختلف مردم برای حضور حداکثری در انتخابات پیش رو اظهار داشت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات پیش رو همواره پشتوانه محکمی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده که بارها مورد تأکید مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) نیز قرارگرفته است.
وی افزود: همان‌گونه که بنیان‌گذار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی(ره) فرمودند شرکت در انتخابات یک تکلیف الهی و وظیفه ملی و شرعی است و اگر در انتخاب اصلح کوتاهی کنیم در حقیقت به سرنوشت کشور، فرزندان خود و نسل‌های آینده این مرزوبوم بی‌توجهی کرده‌ایم، چرا که عدم شرکت در انتخابات راه نفوذ و سلطه بیگانگان و دشمنان اسلام را بر ملت مسلمان فراهم می‌کند.

دبیر شورای استانی حوزه علمیه خراسان شمالی گفت: مردم با حضور چشم‌گیر و میلیونی خود در پای صندوق‌های رأی به کرامت انسانی خود بها داده و اقتدار، توسعه، امنیت، آرامش اعتقادی و اخلاقی را برای نسل‌های آینده به ارمغان می‌آورند.

وی با بیان اینکه حضور چشمگیر مردم در انتخابات مهم‌ترین پشتوانه نظام اسلامی است، افزود: به‌طور یقین تا زمانی که پشتوانه نظام اسلامی مردمی متدین، انقلابی، عزتمند، غیور و همیشه درصحنه است هیچ‌وقت صحنه‌های حساس خالی از جمعیت نمی‌شود و مردم انقلابی بارها در عرصه‌های مختلف نظام اسلامی با حضور حماسی خود این ادعا را اثبات کرده‌اند.

مدیر حوزه علمیه خراسان شمالی یادآور شد: همواره حضور گسترده مردم در انتخابات و عرصه‌های مختلف نظام اسلامی، باعث افزایش قدرت ایران در منطقه و در جهان شده است و این بار نیز مردم با حضور چشمگیر و میلیونی خود در انتخابات حماسه‌آفرینی خواهند کرد.

حجت الاسلام سالاری مکی خاطرنشان کرد: مردم این بار هم همچون دوره‌های گذشته برای دستیابی به اهداف عالی نظام اسلامی و دین مبین اسلام با حضور گسترده خود در پای صندوق‌های رأی با انتخاب اصلح وظیفه دینی و شرعی خود را در مقابل ولایت‌فقیه و نظام اسلامی به نحو احسن انجام می‌دهند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha