چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
مدرسه علميه خواهران قدسيه بهشهر

حوزه/ ولایت مداری و ولایت پذیری در زبان و عمل، به فکر مستضعفان و محرومان و فقیران به معنای واقعی بودن و مرعوب نشدن در مقابل دشمن از جمله شاخصه های کاندیدای اصلح است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري«حوزه» در مازندران، آقای متوسلیان کارشناس سیاسی در جمع  اساتید و طلاب مدرسه علمیه قدسیه خواهران بهشهر با بیان این که انتخابات، اصل مهمی در کشور ماست گفت: وظیفه ی همه ی ما شرکت گسترده در انتخابات است، چرا که حضور حداکثری تامین کننده امنیت کشور است. حضور گسترده آن گاه تاثیرگذار است که بصیرانه و آگاهانه همراه با انتخاب اصلح باشد.

وی با اشاره به شاخصه های انتخاب اصلح بیان کرد: ولایت مداری و ولایت پذیری در زبان و عمل، به فکر مستضعفان و محرومان و فقیران به معنای واقعی بودن و مرعوب نشدن در مقابل دشمن  از جمله شاخصه های کاندیدای اصلح است.

کارشناس سیاسی خاطرنشان کرد: امروزه جنگ واقعی، جنگ اقتصادی است. مارک پالمر استراتژیک آمریکایی می گوید: جنگ نظامی با ایران جواب نمی دهد، بلکه باید دلتای مثلثی را در ایران از بین برد که ضلع اول آن جلوگیری از پیشرفت و تکنولوژی، ضلع دوم آن نبرد رسانه ای که همان جنگ فرهنگی است، و ضلع سوم هم نافرمانی مدنی می باشد.

متوسلیان در پایان تصریح کرد: رئیس جمهوری آینده باید با مدیریت جهادی و فکر انقلابی در خط مقاومت باشد.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha