سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین باطنی گفت: امروز برای رفع مشکلات اقشار ضعیف جامعه و رکود اقتصادی، باید رئیس جمهور و دولت آینده نگاه به ظرفیت های درون داشته باشد، نه نگاه به بیرون و در این مسیر به خط قرمز های رهبر معظم انقلاب آگاه باشد.

حجت الاسلام والمسلمین علیرضا باطنی در گفت وگو با خبرگزاری «حوزه» در اصفهان، اظهار کرد: عرصه ای از عرصه های مهم و حساس انقلاب در پیش روست و لازم است نسبت به این رخ داد عظیم  یعنی انتخابات 96 تبیین صورت گیرد.

وی با بیان اینکه ما در فرمایشات رهبری که در هر مناسبتی رهنمودهایی را ارائه کرده اند، به نکات کلیدی در این باره برخورد می کنیم که حائز اهمیت است،  از جمله تاکید بر حضور حداکثری درعرصه انتخابات،  گفت: قاعدتا وقتی حضور حداکثری نسبت به کسانی که واجد شرایط شرکت در انتخابات هستند، رقم بخورد، اولین پیام آن ثبات و استحکام نظام اسلامی، تقویت امنیت ملی و  ارتقا اقتدار جمهوری اسلامی می باشد.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان  تصریح کرد: با حضور حداکثری، جبهه مقاومت از استحکام بیشتری برخورد خواهد شد و مایه دلگرمی همه مستضعفین جهان و کسانی که دل در گرو اسلام داردند، خواهند بود، همچنین  در درون کشور وحدت و  وفاق را رقم می زند، از طرفی مطالبه رهبری و لبیک گفتن به ندای رهبری است

وی ادامه داد: مشارکت حداکثری، اولویت اول است، البته  انتخاب هوشمندان نیز لازمه حضور حداکثری است. افرادی باید عهده دار مسئولیت پارلمان شهری و ریاست جمهوری شوند که دغدغه مردم و اعتقاد به گفتمان انقلاب  رهبری داشته باشند، امین در حفظ بیت المال و دلسوز نسبت به مسائل شهر و شهروندان به وِیژه فرهنگ دینی که جزو مغفول ترین موضوعات است، باشند.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان ابراز کرد: امروز برای رفع مشکلات اقشار ضعیف جامعه و رکود اقتصادی، باید رئیس جمهور و دولت آینده نگاه به ظرفیت های درون داشته باشد، نه نگاه به بیرون و در این مسیر به خط قرمز های رهبر معظم انقلاب آگاه باشد.

وی با اشاره به این فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار کارگران و کارآفرینان سراسر کشور که فرمودند «گاهی می‌شنویم بعضی می‌گویند یا در گذشته گفته‌اند که وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم، توانستیم سایه جنگ را از سر کشور رفع کنیم، اما این حرف ها درست نیست و واقعیت آن است که در تمامی سال های متمادی، حضور ملت در صحنه، موجب رفع سایه جنگ و تعرض از سر ایران شده است»، گفت: هرکجا روی مواضع خود با قدرت ایستادیم و گفتمان انقلاب را تقویت بخشیدیم، حاشیه امن برای ما ایجاد شده است.

جانشین مدیر حوزه علمیه اصفهان با اشاره به فتنه ۸۸ و با بیان این که برخی به سران فتنه افتخار می کنند، گفت: فتنه ۸۸ باعث شد موقعیت جهانی ایران دچار تزلزل شود و بدخواهان نظام اسلامی بارقه هایی از امید در دلشان ایجاد شود.

حجت الاسلام والمسلمین باطنی در پایان یادآور شد: برخی صحبت ها و رفتارها حاکی از آن است که عده ای در صدد بازسازی فتنه88 و حاکمیت بیگانگان بر ایران هستند.

انتهای پیام

 

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha