جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
اصغر قاضی خانی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان با اشاره به اهمیت مساله بصیرت افزایی در جامعه، گفت: رئیس جمهور اصلح فردی است که به شعار ها و وعده هایی که به مردم داده، پایبند باشد، چرا که عدم پایبندی به شعار ها و وعده های سبب تضعیف نظام جمهوری اسلامی و دلسردی مردم از مسوولان خواهد شد.

حجت الاسلام اصغر قاضی خانی معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، با اشاره به زوم حضور حداکثری در انتخابات، گفت: یکی از معیار های مهم رئیس جمهور اصلح این است که برای مسأله عدالت اجتماعی، فقر و اختلاف طبقاتی برنامه داشته باشد.

وی ادامه داد: در حال حاضر کشور در بحران بیکاری به سر می برد و رئیس جمهور آینده باید نگاهی به منابع انسانی و ظرفیت های داخلی داشته باشد و توازن را در بین آحاد مردم کشور ایجاد کند.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان با بیان این که یکی از ملاک های انتخاب اصلح، صداقت است، افزود: رئیس جمهور اصلح فردی است که به شعار ها و وعده هایی که به مردم داده، پایبند باشد، چرا که عدم پایبندی به شعار ها و وعده های سبب تضعیف نظام جمهوری اسلامی و دلسردی مردم از مسوولان خواهد شد.

حجت الاسلام قاضی خانی بیان کرد: مسءله تبعیت از ولایت فقیه یکی از ملاک های مهم در انتخاب اصلح است و مردم ایران باید هم در انتخاب ریاست جمهوری و هم در انتخاب شوراهای شهر و روستا به این مسأله توجه کنند.

وی در ادامه با اشاره به ضرورت رعایت اخلاق در انتخابات، گفت: هدف از انتخابات مردم سالاری دینی است و نباید در این کار، خلاف مروت صورت بگیرد و آنچه که حائز اهمیت است رعایت اخلاق اسلامی و احترام به رای ملت است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه همدان با اشاره به اهمیت مسأله بصیرت افزایی در جامعه گفت: وظیفه روشنگری و بصیرت افزایی بر عهده طلاب و روحانیون است.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha