پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ حجت الاسلام محبی گفت: انتخابات همواره در جمهوری اسلامی نماد اقتدار و مهر تاییدی بر جمهوریت و اسلامیت نظام است و مردم با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای، درس فراموش نشدنی به دشمنان خواهد داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی، عصر امروز در جمع دانش پژوهان مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین با تاکید بر ضرورت حضور باشکوه ملت ایران در انتخابات، گفت: قطعا ملت ایران در این روز بزرگ و سرنوشت ساز درس فراموش نشدنی به دشمنان و یاوه گویان خواهند داد.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین ادامه داد: علی رغم همه تبلیغات منفی و توطئه‌های استکبار جهانی، مردم ایران برای تعیین سرنوشت خود، در پای صندوق‌های رای حاضر و حماسه‌ای جاودان خلق خواهند کرد

وی با بیان این که توسعه کشور با حضور مردم  در پای صندوق‌های رای محقق می‌شود، افزود: ضور گسترده مردم در پای صندوق های رای در روز 29 اردیبهشت صحنه نمایش عظیم پیوند و وحدت ملت با آرمان های نظام اسلامی است.

حجت الاسلام  محبی با بیان این که رهنمودها و  توصیه‌های مقام معظم رهبری در خصوص انتخابات برای همه مردم، مسئولان و نامزدهای ریاست جمهوری لازم الاجرا، فصل الخطاب، راهگشا و روشنگر است، ابراز داشت: در شرایط کنونی چشم دنیا به کشور ماست و هرچه مشارکت بیشتر باشد دشمنان عقب‌نشینی می‌کنند

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha