پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام والمسلمین صفی خانی

حوزه/ مسجد بهترین سنگر برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است و باید زمینه ای فراهم شود که شرایط حضور همه مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان در مساجد فراهم گردد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام موسی صفی خانی، در جمع مبلغین و روحانیون شهرستان اقبالیه به اهمیت مسئله تبلیغ در جامعه اشاره کرد و گفت:

مبلغین باید با مطالعه، تحقیق و پژوهش دین را خوب بشناسند و با عمل جهادی آن را به جامعه منتقل کنند.

وی با بیان این که مبلغین نباید در عرصه تبلیغ از خط اصلی دین داری و ولایتمداری خارج شوند، افزود: مبلغان در راه اشاعه و ترويج فرهنگ اسلام ناب محمدی بهمه سختی ها و مشکلات را به جان می خرند.

حجت الاسلام صفی خانی با اشاره به تهاجم فرهنگی و جنگ نرم غرب، ادامه داد: استکبار جهانی برای تضعیف اعتقادات نوجوانان و جوانان، با استفاده از شبکه های ماهواره ای و فضای مجازی سرمایه گذاری کلانی کرده است، لذا باید در مقابل آن ایستاد.

رئیس اداره تبلیغات شهرستان قزوین خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی که دشمنان قسم خورده نظام با استفاده از ابزارهای مختلف سعی در تاثیرگذاری جنگ نرم دارند، مبلغین  نقش مهمی را در آگاهی بخشی به جامعه و به خصوص جوانان بر عهده دارند.

حجت الاسلام  صفی خانی تصریح کرد: مسجد بهترین سنگر برای مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمن است و باید زمینه ای فراهم شود که شرایط حضور همه مردم و به خصوص جوانان و نوجوانان در مساجد فراهم گردد.

وی اظهار کرد:  روحانيون به عنوان طلايه داران تبليغ، بايد در ايام ماه مبارک رمضان در مسير آگاهی بخشی و بصیرت دهی به مردم گام بردارند و آنها را با مسائل فرهنگی، سیاسی، دینی، مذهبی و اجتماعی  آشنا كنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha