جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
انتخابات

حوزه/ معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان، شرکت در انتخابات را موجب عزت روزافزون نظام جمهوری اسلامی دانست و تصریح کرد: همه آحاد ملت ایران در سرنوشت کشور سهیم هستند.

حجت الاسلام محمد ولی پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه در خرم آباد با بیان این که شرکت در انتخابات وظیفه ای شرعی و ملی است، گفت: همه آحاد ملت ایران در سرنوشت کشور سهیم هستند و بصورت خودجوش و آگاهانه در این انتخابات شرکت می کنند.

وی با اشاره به اینکه مردم ایران اسلامی با بصیرت، دشمن شناسی و نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب در انتخابات شرکت می کنند، خاطر نشان کرد:انتخابات نماد مردم سالاری دینی و غیرت ملی مردم فهیم ایران است.

معاون تبلیغ حوزه علمیه استان لرستان با اشاره به اینکه انتخاب اصلح براساس معیارهای امام خمینی (ره)، مقام معظم رهبری و توصیه های علماء و بزرگان دین از وظایف مهم آحاد ملت ایران است، افزود: مردم در انتخاب خود به شاخصه های برتر و کارآمد توجه ویژه ای داشته باشند.

حجت الاسلام ولی پور تقوا، ولایت مداری، استکبار ستیزی و دشمن شناسی را از جمله ویژگی های فرد اصلح برشمرد و گفت: داشتن روحیه جهادی و انقلابی یکی دیگر از شاخصه های نامزد اصلح است.

وی با بیان اینکه دشمنان اسلام و انقلاب نقشه های خود را برای کمرنگ نمودن حضور مردم در پای صندوق های رای بکار می گیرند، اظهار کرد: دشمنان نظام بدانند مردم ولایت مدار و بصیر ایران اسلامی تا آخرین لحظه نسبت به آرمان های جمهوری اسلامی و شهدا پایبند هستند و با حضور گسترده خود در پای صندوق های رای نقشه ها و خواب های دشمن را بی تعبیر خواهند گذاشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha