پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
اخذ رای از آیت الله نوری همدانی

حوزه / حضرت آیت الله نوری همدانی در نخستین ساعت آغاز انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رأی خود را در صندوق انداختند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله نوری همدانی در نخستین ساعت آغاز انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رأی خود را در صندوق انداختند.

معظم له پس از انداختن رای خود به صندوق 548 ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در جمع خبرنگاران حاضر شدند و اظهار داشتند: شکی نیست،  امروز ملت بصیر ایران همانند گذشته، برگ زرینی را در تاریخ انقلاب اسلامی  رقم خواهند زد.

این مرجع تقلیدادامه دادند: ملت همیشه حاضر در صحنه ایران اسلامی، امروز با حضور حداکثری خود حماسه شکوه مندی را خلق خواهند کرد و بار دیگر دشمنان اسلام و انقلاب را ناامید و مایوس خواهند نمود.

ایشان با بیان اینکه مردم بصیر ایران باید ویژگی های یک کاندید اصلح را به خوبی دانسته و سه محور را مورد توجه قرار دهند.

حضرت آیت الله نوری همدانی ادامه دادند: رئیس جمهور منتخب باید ولایت مدار، استکبار ستیز در حد کامل و خدمت گذار واقعی مردم باشد.

ابن مرجع تقلید بیان داشتند: بهبود وضعیتی معیشتی مردم، ایجاد شغل و کار مورد نیاز جامعه، مبارزه با فقر و فساد امور دیگری است که رئیس جمهورمنتخب باید در دستور کار خود قرار دهد.

ایشان تصریح کردند: امروز با حضور گسترده مردم بار دیگر توطئه ها،‌طرح ها و نقشه های شوم دشمن نقش بر آب خواهد شد.

خاطرنشان می شود:انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز آغازشده و مردم از نخستین ساعات پای صندوق‌های اخذ رأی حضور پیدا کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha