جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
اخذ رای از آیت الله العظمی سبحانی

حوزه/ حضرت آیت الله سبحانی گفتند: هر چه ما در پای صندوق های رای با حضور حداکثری شرکت کنیم، دسیسه و دشمنی دشمنان نظام و انقلاب کمرنگ تر و بی اثرتر خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» حضرت آیت الله سبحانی در نخستین ساعت آغاز انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رأی خود را در صندوق سیار شماره ۵۴۸ انداختند.

معظم له پس از اندختن رای خود در صندوق سیار 548  ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا در جمع خبرنگار اظهار داشتند: بدون تردید ملت بصیر و آگاه ایران پس از انتخاب فرد اصلح، امروز در پای صندوق های رای حاضر شده و در این حماسه ملی حضور پرشور خواهند داشت.

این مرجع تقلید ادامه دادند: امروز همگان، فرموده امام (ره) که گفتند؛ جمهوری اسلامی نه یک کلمه کم نه یک کلمه بیشتر را تحقق خواهند بخشید.

معظم له تصریح کردند: هر چه ما در پای صندوق های رای با حضور حداکثری شرکت کنیم، دسیسه و دشمنی دشمنان نظام و انقلاب کمرنگ تر و بی اثرتر خواهد بود.

ایشان حفظ نظام اسلامی را مورد تاکید قرار دادند و افزودند: برای حفظ نظام و دستاوردهای آن، مسیرهای متعددی وجود دارد و انتخابات یکی از مهترین عواملی است که با حضور هرچه باشکوه تر، می توانیم نظام اسلامی را حفظ کنیم.

خاطرنشان می شود:انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا از ساعت 8 صبح امروز آغازشده و مردم از نخستین ساعات پای صندوق‌های اخذ رأی حضور پیدا کردند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha