سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
تصاویر/ حضور مراجع و علما در پای صندوق های رای

حوزه/ انتخابات هر چه باشکوه تر باشد به ثبات، استمرار و بقای نظام و مردم سالاری اسلامی کمک خواهد کرد؛ لذا اکثریت مردم با هر سلیقه و تفکری باید حضور داشته باشند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، آیت الله یزدی پس از انداختن رای خود به صندوق سیار 548 اظهار داشت: شهدای زیادی تقدیم اسلام و انقلاب کرده ایم، هشت سال رشادت های مردم، سند زرین این انقلاب می باشد، لذا باید هم در انتخاب و هم در خدمت گذاری وجدان بیداری داشته باشیم.

وی افزود: منتخبین مردم در انتخابات امروز، باید درک درستی از رسالت داشته باشند و با در نظر گرفتن خداوند برای مردم خدمت کنند.

رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه  علمیه قم ادامه داد: سعی کنیم در این انتخابات که چشم همه دنیا به آن دوخته شده در نهایت آرامش، امنیت سلامت و نشاط و حضور حداکثری  داشته باشیم، تا این همایش بزرگ دشمنان را مایوس کند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه انتخابات حرکت فوق العاده ای است اظهار داشت: انتخابات هر چه باشکوه تر باشد به ثبات، استمرار و بقای نظام و مردم سالاری اسلامی کمک خواهد کرد؛ لذا اکثریت مردم با هر سلیقه و تفکری باید حضور داشته باشند.

آیت الله یزدی به انتخاب اصلح اشاره کرد و بیان داشت: ملت بصیر ایران اسلامی بعد از یک هفته تبلیغ گوناگون در معرفی کاندیداها؛ امروز باید انتخاب اصلح خود را به صندوق انداخته و مقصود از اصلح در واقع اهداف عالیه امام راحل ارزش های نظام اسلامی برای تحکیم مبانی اعتقادی اسلامی و استقرار دین خدا است.

313/17

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha