سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
تصاویر/ حضور مراجع و علما در پای صندوق های رای

حوزه/امروز ما در زمان حساسی قرار داریم، چرا که دشمنان همواره به دنبال ساقط کردن نظام هستند. زیرا آنها با روی کار آمدن نظام الهی سیلی خوردند و موقعیت عظیم خود را از دست دادند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت الله مرتضی مقتدایی امروز با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، رای خود را در صندوق سیار 549 انداخت و در جمع خبرنگاران  اظهار داشت: خدا را شکر ار ابتدای پیروزی انقلاب تاکنون این نظام و حکومت الهی، مورد عنایت ویژه امام زمان(عج) بوده است.

وی تصریح کرد: امام راحل مکرر تاکید می کردند عنایت ویژه خدا و دست غیبی او را در جریان ها مشاهده می کنیم.

عضو خبرگان رهبری افزود: بعد از رحلت امام خمینی(ره)، مجلس خبرگان رهبری در اقدامی مهم جانشینی برای امام و رهبری برای نظام اسلامی تعیین نمود؛ در آن جلسه اگر نبود عنایت خداوند متعال، مشخص نبود که وضعیت به چه شکلی می شد. اما با الهام خداوند به قلوب اعضای خبرگان حضرت آیت الله خامنه ای با اکثریت آراء به رهبری رسیدند.

آیت الله مقتدایی افزود: شایسته ترین شخص برای جانشینی امام خمینی(ره) رهبر معظم انقلاب بودند.

وی در ادامه با بیان این که در سال های بعد از رحلت امام خمینی(ره) نیز با انتخاب مردم، روسای جمهور زمام امور را به دست گرفتند، تصریح کرد: امروز ما در زمان حساسی قرار داریم، چرا که دشمنان همواره به دنبال ساقط کردن نظام هستند. زیرا آنها با روی کار آمدن نظام الهی سیلی خوردند و موقعیت عظیم خود را از دست دادند.

عضو جامعه مدرسین افزود: انتظار و امید ما این است که خداوند به قلوب مردم مسلمان و متدین ایران الهام مردم کند که کسی که اصلح است و می تواند کار کند و از این توان برخوردار است، انتخاب شود.

عضو خبرگان رهبری در پایان خاطرنشان کرد: مردم همواره هوشیار هستند و در این امور تجربه دارند، و ان شاء الله انتخابات موجب عزت و اقتدار اسلام و نظام می شود.

33/313

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha