پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
آیت الله العظمی مظاهری

حوزه/ حضرت آیت الله مظاهری در نخستین ساعت آغاز انتخابات دهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا رأی خود را در صندوق انداخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از اصفهان، حضرت آیت‌الله حسین مظاهری، در نخستین ساعت آغاز انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، رأی خود را به صندوق انداخت.

معظم له با دعوت ملت بزرگ ایران برای حضور باشکوه در پای صندوق های رأی، تصریح کرد: بی‌شک شما ملّت حقّ‌جو و بصیر، با دقت و آگاهی کامل، با خلق حماسۀ دیگری، بدخواهان و مخالفان اسلام و جمهوری اسلامی را نا‌امید خواهید ساخت.

این مرجع تقلید افزودند: شرکت مردم در انتخابات واجب است، چرا که این‌ بار دوست و دشمن هر دو توجه به ایران دارند؛ اگر ما شرکت عالی و همگانی پای صندوق های رأی داشته باشیم، دشمن را نگران می کنیم و دوست را خوشحال.

ایشان با تاکید بر این که شرکت مردم در انتخابات سبب تقویت نظام و واجب است، تصریح کردند: امنیت مسئله مهم دیگری است که بالاتر از شرکت مردم در انتخابات است؛ من از خداوند متعال می خواهم که لطف کند این امنیتی که داریم را از ما نگیرد؛ امنیت ایران، در میان کشورهای دنیا زبانزد است؛ در دنیا دوست و دشمن حسرت امنیت ما را می خورند.

حضرت آیت الله مظاهری در پایان گفتند: باید خدا را شکر کرد که لطف کرد تا بتوانیم این انتخابات بزرگ را در امنیت کامل انجام دهیم و آنچه مورد رضایت پروردگار عالم است، رخ دهد و دنیا و آخرت خود را آباد کنیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha