چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
سید مهدی قریشی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین قریشی با بیان این که مشارکت بالای مردم در انتخابات، نشانه مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران است، گفت: استکبار تلاش می کند حضور مردم در پای صندوق‌های رأی را تحت تأثیر قرار دهد، اما با عزم راسخ ملت انقلابی راه به جایی نمی برد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی با حضور در محل صندوق های اخذ رأی دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شورای شهر و روستا، مستقر در مصلای بزرگ امام خمینی(ره)  ارومیه، در انتخابات شرکت کرد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی، پس از انداختن رأی خود به صندوق، در جمع خبرنگاران با از دعوت مردم انقلابی و ولایت مدار برای حضور گسترده انتخابات، گفت: حضور پرشور مردم در انتخابات، نشانه وحدت و یکپارچگی کشوراست

وی با بیان این که مشارکت بالای مردم، نشانه مقبولیت نظام جمهوری اسلامی ایران است، ابراز داشت: استکبار تلاش می کند با ترفندهای گوناگون حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی را تحت تأثیر قرار دهد، اما با عزم راسخ ملت انقلابی خنثی خواهد شد.

حجت الاسلام ووالمسلمین قریشی با تاکید بر این که ملت ایران امروز اقتدار نظام و قدرت سیاسی کشور را به رخ همگاه خواهد کشید، افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه دینی و ملی است و امیدواریم مردم با رأی به اصلح آینده بهتری را برای کشور رقم بزنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha