جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین نکونام

حوزه/ نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خطاب به کاندیداها و طرفداران آنها، گفت: بعد اعلام نتایج انتخابات، باید رقابت ها به رفاقت تبدیل شود و همه برای رشد و توسعه کشور تلاش کنند

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، با حضور در شعبه اخذ رأی شماره 36 واقع در مدرسه کار و دانش برادران شهید حقیقی شهرکرد رأی خود را به صندوق انداخت و پس از آن در جمع خبرنگاران با تاکید بر ضرورت مشارکت حداکثری در انتخابات، گفت: شرکت در انتخابات یک عبادت بزرگ و وظیفه سیاسی، ملی و مذهبی است.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری ادامه داد: حضور مردم در انتخابات نشان‌دهنده عقلانیت، بصیرت و بیداری ملت ولایت مدار ایران اسلامی است و سبب حفظ انقلاب و نظام اسلامی می شود.

وی تصریح کرد: رئیس جمهور باید فردی ولایی، انقلابی، با کفایت، توانمند و وفادار به انقلاب و ارزش‌های آن، حامی محرومان، شجاع در برابر استکبار و ... باشد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام به اهمیت انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا نیز اشاره کرد و افزود: مردم در انتخاب اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستاها دقت کنند اداره امور شهری و روستایی را به افراد لایق و باکفایت واگذار کنند.

نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری خطاب به کاندیداها و طرفداران آنها، گفت: بعد اعلام نتایج انتخابات، باید رقابت ها به رفاقت تبدیل شود و  همه برای رشد و توسعه کشور تلاش کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha