جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ حضور مراجع و علما در پای صندوق های رای

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و شرعی است و اسباب آبروی نظام است؛ دولت های خارجی انتخابات ایران و میزان مشارکت مردم را رصد می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» آیت الله ابراهیم امینی  پیش از ظهر امروز هنگام رای گیری در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در  سخنانی با قدردانی از حضور پرمشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا اظهار داشت: امیدواریم این حضور ملت با برکت باشد و مسئولان در حل مشکلات مردم به ویژه بیکاری، معیشت، ازدواج جوانان و امور فرهنگی موفق باشند.

وی با بیان اینکه مردم ایران همیشه پشتیبان نظام اسلامی بوده اند تصریح کرد: ما مردم خوبی داریم و همیشه در صحنه حضور دارند، امیدواریم دولت  منتخب مردم، مشکلات مردم را حل کند و اسباب آبروی نظام باشد.

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه حضور پرشور مردم در پای صندوق های رای، موجب امید دوستان و یاس دشمنان انقلاب می شود، افزود: شرکت در انتخابات یک وظیفه ملی و شرعی است و اسباب آبروی نظام است؛ دولت های خارجی انتخابات ایران و میزان مشارکت مردم را رصد می کنند.

آیت الله امینی تصریح کرد: امروز در شرایط حساس به سر می بریم و حضور گسترده مردم می تواند زمینه ساز یاس دشمنان و تشویق مسئولان باشد.

وی همچنین در توصیه مهمی خطاب به ملت ایران گفت: از رای سفید دادن پرهیز کنید چون وظیفه ما رای دادن مثبت است، رای سفید فرصت ها را از دست می دهد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت در پایان خطاب به مسئولان گفت: مسئولان نباید مردم را فراموش کرده و باید با جدیت مشکلات آنها را حل کند.

عضو خبرگان رهبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به مشکلاتی که در شهر قم وجود دارد تصریح کرد: امروز بیکاری و ترافیک از مهمترین مشکلات شهر قم است که امیدواریم با روی کار آمدن اعضای شورای شهر این مشکلات کاسته شود.

وی با بیان اینکه قم از اهمیت ویژه ای برخوردار است افزود: امیدواریم تلاش های شورای شهر جدید موجب آبروی نظام و این شهر مقدس باشد.

313/33

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha