جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
مدیر حوزه علمیه خراسان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عاملی با اشاره به اهمیت طرح های قرآنی در مسیر تحول در حوزه علمیه، گفت: بدون شک قرآن پاسخگوی نیازهای امروز و فردای جامعه و نظام اسلامی است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سیدمصباح عاملی در دیدار مسئولان مرکز تخصصی تفسیر قرآن «اسراء»، با تاکید بر اینکه طرح‌های قرآنی باید ساختار پاسخگو و تحولی داشته باشند، بیان‌کرد: بدون شک قرآن پاسخگوی نیازهای امروز و فردای جامعه و نظام اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه خراسان با بیان اینکه فعالیت‌های حوزوی ژورنالیستی و سطحی مورد قبول رهبر معظم انقلاب نیست، افزود: کاری که حوزه‌های علمیه انجام می‌دهند باید از عمق علمی و پژوهشی عمیق در مباحث نظریه پردازی، مجتهدپروری و ... برخوردار باشد.

وی با اشاره به درخواست مرکز تخصصی اسراء از حوزه علمیه خراسان، از آنان خواست بر اساس نیازسنجی به دست آمده، طرح تفسیر تخصصی قرآن را برای اجرا در این حوزه، بومی سازی کنند.
برپایه این گزارش، در این جلسه مقرر شد مرکز اسراء پس از تغییرات در طرح و نیازسنجی‌های حوزه علمیه خراسان در مبحث تفسیر تخصصی قرآن، مجدد برای درخواست همکاری اقدام کند. 

انتهای پیام/313/25

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha