چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ |۷ شوال ۱۴۴۵ | Apr 17, 2024
حجت الاسلام اسماعیل قبادی

حوزه/ حجت الاسلام قبادی بر ضرورت حضور روحانیون در مساجد و تبیین معارف اهل بیت(ع) تاکید کرد و گفت: ائمه جماعات باید با برنامه ریزی های متنوع فرهنگی و دینی از جمله دعوت از سخنرانان مطرح، زمینه جذب بیشتر جوانان را فراهم کنند.

حجت الاسلام و المسلمین اسماعیل قبادی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، اظهار داشت:  دهه آخر ماه شعبان و در آستانه ورود به ماه ضیافت الهی، به عنوان به دهه تکریم و غبارروبی مساجد نامگذاری شده، لذا تمامی مساجد استان  غبارروبی می شوند.

وی با اشاره به این که در تمامی مساجد و حسینه های سطح استان کرمانشاه به صورت نمادین برنامه غبارروبی برگزار می شود، ادامه داد: در این کار معنوی شاهد حضور پرشور مردم به ویژه جوانان هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه افزود: نظافت و پاکیزی مساجد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به جذب جوانان کمک فراوانی می کند.

حجت الاسلام قبادی در پایان بر ضرورت حضور روحانیون در مساجد و تبیین معارف اهل بیت(ع) تاکید کرد و گفت: ائمه جماعات باید با برنامه ریزی های متنوع فرهنگی و دینی از جمله دعوت از سخنرانان مطرح، زمینه جذب بیشتر جوانان را فراهم کنند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha