پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی

حوزه/ امام جمعه قم با صدور پیامی از حضور گسترده مردم در انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر تقدیر کرد و این حضور را رأی «آری» مجددی به جمهوری اسلامی دانست.

به گزارش خبرگزاری حوزه،‌ متن پیام حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سعیدی، ‌تولیت آستان حضرت فاطمه معصومه سلام الله علیها بدین شرح می باشد:
بسم الله الرحمن الرحیم 
حماسه پرشور 29 اردیبهشت و حضور عظیم مردم پای صندوق‌های رأی پیش از آنکه رأی، «آری» مجدد به نظام مقدس جمهوری اسلامی بود که باطل‌السحر فتنه گران به شمار رفته و چنان‌که مقام معظم رهبری فرمودند این حضور مردمی سایه جنگ را از سر این مرزوبوم دورتر از هر زمان دیگری نمود. 
اینک که به فضل الهی چنین افتخاری نصیب این نظام مقدس شد، وظیفه خویش میدانم تا از تمام ملت بزرگ ایران در هرکجای دنیا که با حضور خود، پاسخی دندان‌شکن به حسودان و طمع ورزان نسبت به این آب‌وخاک دادند و مدالی سترگ بر سینه ستبر جمهوری اسلامی نهادند تشکر و قدردانی نمایم و نیز مسئولیت سنگینی که این حضور گسترده بر عهده رئیس‌جمهور محترم و منتخبین شوراهای شهر و روستا نهاده به ایشان یادآور شوم.
در پایان از جوار مضجع شریف حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها توفیقات روزافزون ایشان و ملت شریف ایران را از خداوند منان خواستارم.
والسلام علیکم و رحمت‌الله
سید محمد سعیدی 
امام‌جمعه قم و تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها

انتهای پیام// ۱۵/ ۳۱۳

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha