پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آخوند صمدی

حوزه/ امام‌جمعه اهل سنت خراسان شمالی با اشاره به حضور پرشور و گسترده اهل سنت در انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا گفت: حضور چشمگیر و گسترده اهل سنت در انتخابات اطاعت از فرمان مقام معظم رهبری بود.

آخوند رحیم صمدی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در خراسان شمالی، با قدردانی از حضور پرشور جماعت اهل سنت این استان در انتخابات، اظهار داشت: جماعت اهل سنت به‌فرمان مقام معظم رهبری در انتخابات مشارکت گسترده‌ و پرشوری داشتند.

وی با اشاره به اینکه دلیل حضور باشکوه جماعت اهل سنت، عمل به منویات مقام معظم رهبری بوده است، افزود: طبق بیانات معظم له که فرمودند: حضور مردم در انتخابات حداکثری باشد، مردم شهرستان مرزی راز و جرگلان در استان خراسان شمالی نیز حضوری حداکثری در این انتخابات داشتند.

آخوند صمدی ادامه داد: برادران اهل سنت و شیعه، با پیروی از فرامین رهبری، بیانات ایشان را لازم‌الاجرا دانسته‌اند و با اتحاد در انتخابات شرکت کرده‌اند.

وی تصریح کرد: با توجه به اینکه انتخابات نقش بسیار مهمی در امنیت، توسعه و پیشرفت کشور دارد و دادن رأی یک حق طبیعی برای مردم است، حضور پرشور و حداکثری روز گذشته مردم پشتوانه محکمی برای نظام در برابر جهانیان بود.

امام‌جمعه اهل سنت خراسان شمالی با تأکید بر اینکه پیروز این میدان مردم هستند، خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر با حضور حماسی خود دشمنان نظام و انقلاب اسلامی را مأیوس کرده و به جهانیان اثبات کردند که همواره بر سر آرمان‌های این انقلاب و نظام ایستاده‌اند.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha