جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام سیدعبدالله قدمی

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان هرسین گفت: اعزام ۳۰ مبلغ و مبلغه به این شهرستان در ماه رمضان نه تنها جوابگوی خود شهر نیست، بلکه نمی توانند ۲۲۰ روستای شهرستان را تحت پوشش قرار دهند.

حجت الاسلام سیدعبدالله قدمی در گفت وگو با خبرنگار«حوزه» در کرمانشاه؛ اظهار داشت: برای ماه مبارک رمضان امسال  حدود 30 مبلغ در شهرستان و روستاهای هرسین به فعالیت تبلیغی خواهند پرداخت و  این تعداد محدود نه تنها جوابگوی خود شهر نیست، بلکه نمی توانند در ماه مبارک رمضان 220 روستای این شهرستان را تحت پوشش قرار دهند.

وی در ادامه به تعداد خانه های عالم در این شهرستان اشاره کرد و افزود: هم اکنون نزدیک به 15 خانه عالم در شهرستان هرسین وجود دارد که این تعداد با توجه به گستردگی جغرافیایی و فرهنگی منطقه به هیچ وجه جوابگوی نیازها نیست، از سوی دیگر بیشتر خانه های عالم از نظر امکانات اولیه دارای کمبودهای بسیاری هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام خمینی (ره) شهرستان هرسین افزود: مشکل دیگر ما در بحث تبلیغات دینی، کمبود مساجد در سطح روستاهاست و به هیچ وجه تعداد مسجد فعلی جوابگوی این تعداد روستا در شهرستان نیست و به مساجد بیشتری نیازمندیم.

وی به برنامه های مدرسه علمیه حضرت امام خمینی (ره) شهرستان هرسین در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: معمولا همه ساله در ماه ضیافت الهی برنامه محفل انس با قرآن با حضور قاریان مطرح ، برگزار می شود.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha