جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام حائری

حوزه/ مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی با بیان اینکه دشمن از تقویت تفکر مهدویت هراس دارد، گفت: در هیچ زمانی مکتب اهل‌بیت(ع) در این حد تأثیرگذاری و فراگیری نداشته است از این رو این مسئله یکی از دلایل اصلی دشمنی با مکتب تشیع است.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از مشهد، حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حسین حائری در جمع طلاب مدرسه اسلام‌شناسی مشهد با بیان اینکه مسیر طلبگی امتیازات ویژه‌ای دارد، اظهار داشت: توفیق هدایت، گام برداشتن در مسیر تعالی و رسالت هدایت مردم از جمله این امتیازات است که باید شاکر آنها باشیم.

وی با اشاره به آیه ««وَأَنْذِرْ عَشِيرَتَكَ الْأَقْرَبِينَ / و خويشان نزديكت را هشدار ده(شعراء/ 214)»، گفت: در عرصه تبلیغ دین باید با تأسی به پیامبر(ص)، دعوت را از خانواده و نزدیکان و دوستان آغاز کنیم و به ‌تدریج در بین مردم به تبلیغ بپردازیم.

مدیر مرکز خدمات حوزه علمیه خراسان رضوی در ادامه به تشریح دلایل دشمنی مکاتب انحرافی با تشیع پرداخت و افزود: در هیچ زمانی مکتب اهل‌بیت(ع) در این حد تأثیرگذاری و فراگیری نداشته که این مسئله یکی از دلایل اصلی دشمنی با مکتب تشیع است.

حجت‌الاسلام‌ و المسلمین حائری، اعتقاد تشیع به وجود منجی را دلیل دیگری برای دشمنی‌ها برشمرد و تأکید کرد: احیاء و تقویت تفکر مهدویت از وظایف اصلی طلاب و روحانیت است و دشمن از این مسئله هراس دارد.

گفتنی است، ارائه گزارشی از فعالیت‌های مرکز خدمات استان، پاسخ به سؤالات و پیگیری مشکلات طلاب از دیگر محورهای این دیدار بود.

انتهای پیام/ت

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha