جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام کاظم لو

حوزه/ حجت الاسلام کاظم لو با اشاره به حضور پرشور مردم در انتخابات، تصریح کرد: رای ۴۱ میلیونی مردم پیام اعتماد به نظام و دموکراسی و مردم سالاری دینی را به دنیا مخابره کرد.

له گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در قزوین، حجت الاسلام رضا کاظم لو صبح امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه فاطمیه قزوین، به حضور پرشور و آگانه ملت ایران در انتخابات 29 اردیبهشت اشاره کرد و گفت: حضور با شکوه مردم درانتخابات و رای ۴۱ میلیونی، حاوی پیام  اعتماد به نظام و نشانه مصصم بودن اراده مردمی برای تاثیر گذاری در سرنوشت کشور بود و به دشمنان و بدخواهان نظام اسلامی نشان داد که ملت ایران با همه مشکلات و تحریم ها باز هم در صحنه حضور دارند.

وی افزود: انتخابات در فرمایش رهبر معظم انقلاب، یک جشن ملی و حماسه‌ بزرگ مردمی و جلوه‌ای از اندیشه‌ نو و جذاب مردم‌سالاری اسلامی در مقابل دیدگان جهانیان بود و ملت بصیر در روز جمعه نشان دادند که در همه عرصه های مختلف نظام  حضور دارند، لذا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، برنده‌ اصلی انتخابات، ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی بودند.

مدیر حوزه علمیه خواهران قزوین، حضور حداکثری ملت ایران در انتخابات را  لبیک عموم به ندای رهبر معظم انقلاب دانست و تاکید کرد: بدخواهان نظام با مشاهده حضور حماسی مردم، مایوس تر از گذشته شدند.

حجت الاسلام کاظم لو با اشاره به جایگاه ولایت فقیه، ادامه داد:  ثمره مهم ولايت فقيه در جامعه اسلامی  اين است كه امور بر اساس موازين دینی تحقق و عينيت پيدا می کند و اين بزرگ ترين بركت و نعمت است.

وی ادامه داد: دشمنان همیشه در تلاش هستند که عمود خیمه انقلاب اسلامی را تضعیف کنند و امروز باید مثل همیشه پشتیبان ولایت فقیه باشیم تا نظام اسلامی در برابر همه تهدیدات بیمه شود.

حجت الاسلام کاظم لو به جایگاه روحانیت هم اشاره و تصریح کرد : امروز روحانیت با قدرت در همه عرصه های نظام اسلامی و تبین موضوعاتی از قبیل امر به معروف ونهی از منکر،  اقتصاد مقاومتی، جلوگیری از نفوذ دشمنان و ... نقش بی بدیلی دارد و در حماسه آ،رینی ملت ایران در انتخابات نیز به رسالت خود عمل کرد.

انتهای پیام

 

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha