جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام احمد منصوری-محقق حوزوی

حوزه/ دشمن با تبلیغات مسموم و معرفی نادرست امام زمان(عج) به عنوان شخصیتی خشن و انجام توطئه‌ برای تخریب حضرت با ساخت فیلم، انیمشین و بازی‌های رایانه‌ای، برای جوانان شبهه ایجاد می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام احمد منصوری، در سلسله نشست‌های نسیم معرفت در حرم مطهر امام رضا(ع) با اشاره به اینکه حضرت ولی عصر(عج) علت غیبت خویش نیستند، بلکه ایشان هم منتظر ظهور هستند، بیان کرد: شرایط برای حضور حجت و ولی خدا که خدای متعال و انبیاء وعده آمدنش را داده بودند با سرکار آمدن بنی امیه و بنی عباس به وجود نیامد، شرایط به گونه ای سخت شد که حتی تا شب تولد آن حضرت اثری از بارداری در ظاهر مادرشان نبود.

وی افزود: مسبب غیبت امام زمان(عج) مردم بودند، البته ما نقشی نداشتیم، ولی عده‌ای با تخلف، اشتباه در انتخاب، جفا و سکوت باعث غیبت امام عصر(ع) شدند، طبیعی است وقتی یک نفر جای خودش را در کشتی سوراخ کند، جان همه به خطر می‌افتد بنابراین بی‌دقتی و سکوت عده‌ای دامن‌گیر همه شد و ما از حضور حضرت بقیةالله(ع) محروم ماندیم.

این محقق حوزوی، زیارت عاشورا را سیاسی‌ترین زیارت دانست و ابراز کرد: از این رو در این زیارت ظلم و جنایات بنی‌امیه و کسانی را که در مقابل آن سکوت کردند، لعن می‌کنیم.

وی، رفع هر آنچه که مانع ظهور شد را شرط تحقق این امر عنوان کرد و افزود: برای تحقق ظهور امام عصر(عج) نیازمند دو گونه شرایط از سوی خدا و از سوی مردم هستیم؛ وجود رهبر الهی و وجود برنامه جامع الهی از سوی خدای متعال فراهم است.

حجت الاسلام منصوری با بیان اینکه امام عصر(عج) رهبر الهی و قرآن کریم برنامه جامع الهی است، اظهار داشت: آمادگی عمومی مردم و وجود یار توانمند و جدی برای امام زمان(عج) شرطی است که از سوی مردم باید فراهم شود که در واقع همان معنای انتظار برای فرج می باشد.

این محقق حوزوی با اشاره به اینکه افضل اعمال در عصر غیبت انتظار به معنای حرکت، تلاش و کوشش است، عنوان کرد: می بایست با بیان حقایق، روشنگری و اصلاح جامعه، ترویج فرهنگ معنوی توحیدی، اعتقاد و باور به امام عصر(عج) نسبت به مهدویت معرفت افزایی کنیم تا جلوی شبهاتی که دشمن به مردم القا می‌کند، گرفته شود.

حجت الاسلام منصوری خاطر نشان کرد: دشمن با تبلیغات مسموم و معرفی نادرست امام زمان(عج) به عنوان شخصیتی خشن و انجام توطئه‌ برای تخریب حضرت با ساخت فیلم، انیمشین و بازی‌های رایانه‌ای، برای جوانان شبهه ایجاد می‌کنند.

انتهای پیام/ت

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha