شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محبی

حوزه/ مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین تاکید کرد: بعد از انتخابات باید رقابت ها به رفاقت ها و دوستی تبدیل شود تا بتوانیم ایرانی سرافرازتر از همیشه بسازیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد محبی در جمع طلاب مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین، ضمن قدردانی از حضور بی نظیر ملت ایران در انتخابات روز29 اردیبهشت، گفت: مردم در این روز بزرگ، حماسه بی نظیری را رقم زدند و بار دیگر نقشه های شوم  دشمنان را  خنثی کردند.

وی افزود: یاوه گویان و بداندیشان ماه ها در تلاش بودند که حضور ملت انقلابی ایران را در انتخابات کم رنگ کنند، ولی خوشبختانه مردم با حضور باشکوه خود یک باردیگر درس فراموش نشدنی به آنان دادند.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: ملت ایران چه قبل از انقلاب اسلامی، و چه بعد از آن همیشه در همه عرصه های مختلف حضور داشته  و این بار هم نشان دادند که رهرو امام راحل(ره) و مقام معظم رهبری هستند.

وی به نقش مهم روحانیت در به وجود آوردن این حماسه بزرگ اشاره کرد و بیان داشت: مقام معظم رهبری نقش اساسی و بی بدیلی را در خلق این حماسه بزرگ داشتند و روحانیت نیز به تبعیت از معظم له، مردم را به حضور حداکثری دعوت کردند.

حجت الاسلام محبی افزود: در حال حاضر آنچه که برای ملت ایران بسیار با اهمیت است، این که با همدلی و وحدت به پیشرفت هر چه بهتر کشور در عرصه های مختلف کمک کرده واجازه ندهیم که دشمنان برای ما تصمیم گیری نکنند.

مدیر مرکز تخصصی کلام حوزه علمیه قزوین در پایان تاکید کرد: بعد از انتخابات باید رقابت ها به رفاقت ها و دوستی تبدیل شود تا بتوانیم ایرانی سرافرازتر از همیشه بسازیم.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha