جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد

حوزه / پیروز حقیقی انتخابات، مردم، اسلام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب هستند، چرا که دعوت معظم له از مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و لبیک آنان به فرمان رهبر خویش چنین اتفاق پرشکوهی را رقم زد.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد کاظم مدرسی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات روز 29اردیبهشت ماه گفت:  پیروز حقیقی این انتخابات مردم، اسلام، انقلاب و رهبر معظم انقلاب هستند، چرا که دعوت معظم له از مردم برای حضور و مشارکت حداکثری در انتخابات و لبیک آنان به فرمان رهبر خویش چنین اتفاق پرشکوهی را رقم زد.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد همچنین مشارکت چشمگیر مردم ایران اسلامی را در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری بسیار عالی برشمرد و افزود: 29 اردیبهشت ماه نمونه بارز خداباوری، مردم باوری و خودباوری بود.

وی خاطر نشان کرد: قطعا این حضور همه جانبه اعم از حضور در عرصه انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، سرمایه ای عظیم برای اسلام، انقلاب و نظام جمهوری اسلامی است.

حجت الاسلام والمسلمین مدرسی تصریح کرد: ملت رشید ایران بار دیگر نشان داد که به نظام و رهبر خود وفادار بوده و پای اسلام و انقلاب خویش ایستاده است.

وی با بیان اینکه منتخبان مردم با رعایت موازین شرعی و قانونی در مسیر خدمت به این کشورِ امام زمان (عج) موفق خواهند بود، خاطر نشان کرد: رئیس جمهور منتخب باید با رای اعتمادی که به وی داده شد، در خط ولایت فقیه گام بردارد و به وعده های انتخاباتی خود، اهتمام جدی داشته باشد.

نایب رئیس شورای حوزه علمیه یزد در پایان ابراز داشت: امید است خداوند متعال، این حضور اجتماعی و سیاسی را پشتوانه ارزش های اسلام، و امنیت ملی قرار داده و رضایت امام عصر(عج) و نایب ایشان مقام معظم رهبری آیت الله العظمی خامنه ای را در پی داشته باشد.

انتهای پیام/313/23

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha