پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
نماینده ولی فقیه در استان لرستان و استاندار لرستان

حوزه/ حضور یکایک خواهران و برادران در حماسه سرنوشت ساز ۲۹ اردیبهشت برگ زرین دیگری در تاریخ قطور و پرافتخار ایران اسلامی افزود و بار دیگر قدرت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در چشم جهانیان نمایان ساخت.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد میرعمادی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد و هوشنگ بازوند استاندار لرستان، در پیامی مشترکی، از حضور گسترده و حماسی مردم در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا تشکر و قدردانی کردند.

در این پیام آمده است: حضور یکایک خواهران و برادران در حماسه سرنوشت ساز ۲۹ اردیبهشت برگ زرین دیگری در تاریخ قطور و پرافتخار ایران اسلامی افزود و بار دیگر قدرت، اقتدار و عظمت ایران اسلامی را در چشم جهانیان نمایان ساخت.

حضور گسترده مردم لرستان در صف شعبه های رای گیری نشان از مردم سالاری دینی نظام و عشق و ارادت به ارزش های ناب اسلام و انقلاب، تجدید پیمان دوباره با ولایت و میثاق با شهدا بود که این حضور حماسی  موجب خوشحالی دوستداران نظام و یاس و ناامیدی دشمنان و مخالفان اسلام و انقلاب گردید.

اینجانبان با بجا آوردن سجده شکر به درگاه حق تعالی و آرزوی سلامتی، توفیق روزافزون و طول عمر برای رهبر معظم انقلاب مراتب قدرشناسی و تشکر از مردم نجیب و فهیم، عوامل اجرایی، نظارت، بازرسی و کلیه دست اندرکاران برگزاری انتخابات در استان را آرزو داریم و امید می رود با رفاقت و همدلی دوستداران نظام و ایجاد رویه وحدت و همدلی در جهت پیشرفت و توسعه روزافزون ایران اسلامی و مردم لرستان غیور گام برداشته شود.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha