جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
انتخابات

حوزه/ مدیر حوزه علمیه اصفهان گفت : امروز باید همه مردم ایران به دور از سلایق سیاسی دست در دست یکدیگر بگذارند تا رئیس جمهور منتخب بتواند به وعده هایی که داده است، عمل کند و مشکلات کشور را مرتفع نماید.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از اصفهان، آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد، مدیر حوزه علمیه اصفهان، در پیامی، از حضور پر شور و با شکوه مردم در انتخابات تجلیل کرد و گفت: به فرموده مقام معظم رهبری برنده این انتخابات مردم هستند.

 وی، آرامش حاکم بر روند اجرای انتخابات را امری زیبا و پسندیده برشمرد و افزود: این انتخابات دموکراسی اسلامی را در ابعاد مختلف به رخ جهانیان کشید تا جایی که همه رسانه های بیگانه را تحت تأثیر خود قرار داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطر نشان کرد: مردم با سلایق، نظرات و تحلیل های مختلف، در کنار یکدیگر بر سر صندوق های رأی حاضر شدند و در کمال آرامش و آزادی به فرد مورد نظر خود رأی دادند.

مدیر حوزه علمیه اصفهان، با اشاره به این که فرد منتخب، رئیس جمهور همه مردم ایران است، اظهار داشت: هواداران رئیس جمهور منتخب، باید به رأی و نظر دیگران احترام بگذارند و به دور از کنایه و سرزنش، رقابت ها را کنار گذاشته و همه در راستای اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران بکوشند.

آیت الله طباطبایی نژاد تصریح کرد: هر کس که در انتخابات شرکت کرده، وظیفه دینی خود را انجام داده است و به فرموده بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، ما مأمور به وظیفه ایم، نه رسیدن به نتیجه.

نماینده ولی فقیه در اصفهان خاطر نشان کرد: امروز باید همه مردم ایران به دور از سلایق سیاسی دست در دست یکدیگر بگذارند تا رئیس جمهور منتخب بتواند به وعده هایی که داده است، عمل کند و مشکلات کشور را مرتفع نماید.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha