شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سیدمصباح عاملی-مدیر حوزه خراسان

حوزه / رئیس جمهور منتخب می تواند از این پشتوانه به عنوان نیرویی مستعد در راستای صیانت از ارزش های اصیل اسلامی، آرمان های بلند امام و رهبری و راه شهیدان سرفراز این مرز و بوم و در مسیر کار، تلاش، اشتغال و سربلندی آن استفاده نموده و قدردان حماسه آفرینی و اعتماد ملت شریف کشورمان باشد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد، حجت الاسلام و المسلمین سید مصباح عاملی، در پیامی حماسه آفرینی حضور ملت آگاه ایران اسلامی در انتخابات 29 اردیبهشت 96 را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام و مردم شریف کشور تبریک و تهنیت گفت.

متن این پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی
«من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق»
نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در عمر نزدیک به 40 سال خود علی رغم همه هجمه ها و دشمنی های استکبار و با وجود شرایط مختلف دنیا و منطقه خاورمیانه، مسیر اعتلا و پیشرفت را پیموده است که بی شک مرهون رهبری های داهیانه امام راحل(ره) و رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) و نیز همراهی ملتی هوشیار، آگاه و با بصیرت است.

همانطور که مقام معظم رهبری، حضور مردم در صحنه و در پای صندوق‌های رأی را حاوی دو پیام مهم دانستند و گفتند: اولین پیامِ حضور در انتخابات، «نشان دادن اعتماد و علاقه‌ مردم به نظام جمهوری اسلامی» و پیام دیگر آن، «نشان دادنِ زنده بودن و پای کار و مصمم بودن ملت ایران» است، جمعه گذشته، سراسر جهان روحیه مشارکتی ملت ایران در انتخاباتی آزاد و عظمت کشورمان را به نظاره نشستند و اوج مردم سالاری دینی را در محیطی امن و آرام که مرهون نظام مقدس جمهوری اسلامی است، مشاهده کردند. بدون تردید، انقلاب اسلامی، شهدا و مردم بزرگوار ایران پیروز قطعی انتخابات هستند.

این حضور حماسی برگ زرینی در تاریخ ایران اسلامی است که رئیس جمهور منتخب می تواند از این پشتوانه به عنوان نیرویی مستعد در راستای صیانت از ارزش های اصیل اسلامی، آرمان های بلند امام و رهبری و راه شهیدان سرفراز این مرز و بوم و در مسیر کار، تلاش، اشتغال و سربلندی آن استفاده نموده و قدردان حماسه آفرینی و اعتماد ملت شریف کشورمان باشد.

حوزه علمیه خراسان این حضور ارزشمند از سوی ملت آگاه ایران اسلامی را به مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، علمای اعلام و مردم شریف کشورمان تبریک و تهنیت عرض نموده، طول عمر با عزت رهبر معظم انقلاب(حفظه الله) و سربلندی و عظمت ملت بزرگ ایران را از درگاه خداوند متعال مسئلت می نماید.

مدیر حوزه علمیه خراسان
سید مصباح عاملی

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha