جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
امام جمعه قزوین

نماینده ولی فقیه در قزوین با اشاره به حضور حداکثری مردم در انتخابات، گفت: عده‌ای نان و آب خود را از قرار دادن مردم در مقابل یکدیگر به دست می‌آورند و در تلاشند در جامعه دسته‌بندی و دو قطبی ایجاد کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین عبدالکریم عابدینی، ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد حضرت امام خمینی (ره) با بیان اینکه حضور پرشور و حماسی مردم در انتخابات، مشت محکمی بر دهان یاوه گویان و دشمنان و پشتیبانی از نظام بود، گفت:  رهبری فرزانه انقلاب فرمودند، بدون در نظر گرفتن اینکه مردم به کدام نامزد رأی دادند، مشارکت حداکثری مردم در انتخابات برای ما به منزله یک جشن است.

وی افزود: پیروز واقعی این حضور پر شور و کم نظیر، ملت ایران هستند و مسئولان باید با عملکرد خوب خود و پیگیری هر چه بیشتر مطالبات مردم، پاسخ شایسته‌ای به این حماسه باشکوه بدهند و بیش از هر زمانی از آن‌ها حمایت نمایند.

نماینده ولی فقیه در قزوین بیان داشت:  همه کسانی که در انتخابات شرکت کردند باید به این موضوع فکر کنند که با چه نیتی سر صندوق رأی حاضر شدند، اگر نیت همگان ایستادگی برای حفاظت از دین و پشتیبانی از نظام و انقلاب بوده، این کار عبادت، پیروزی و موفقیت است؛ هرچند کاندیدای مورد نظر آنان رأی نیاورده باشد.

وی ادامه داد: عده‌ای نان و آب خود را از قرار دادن مردم در مقابل یکدیگر به دست می‌آورند و در تلاشند در جامعه دسته‌بندی ایجاد کنند، البته آن‌ها در حد و اندازه‌ای نیستند که جامعه را دو قطبی کنند.

رئیس شورای حوزه علمیه قزوین خاطرنشان کرد: پس از پایان انتخابات، ادبیات انتقادی ما تغییر نمی‌کند و هر جا که انحرافی دیده شود، تذکر خواهیم داد و همواره پیگیر مطالبات مردم خواهیم بود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدینی تصریح کرد: کاخ‌نشینی و اشرافی گری را مخالف سیره علوی می‌دانیم و دروغ را قبیح شمرده و پیروی از شیطان و هوا و هوس را مطلوب جامعه اسلامی و دینی نمی‌دانیم و همواره در مقابل این گونه انحرافات خواهیم ایستاد.

وی  گفت: نباید گمان کنیم که آمریکا فقط در ایام انتخابات مستکبر بود و پس از انتخابات یک کشور مقدس است؛ بلکه آن‌ها هیچ گاه خوی استکباری خود را کنار نخواهند گذاشت.

امام جمعه قزوین تصریح کرد: اکثریت ملت ایران انسان‌هایی مؤمن و معتقد به مبانی دینی و اسلامی هستند و این موضوع را در روز عاشورا و در مناسبت‌های مذهبی به خوبی می‌بینیم که همه زیر پرچم اباعبدالله الحسین (ع) یک‌صدا ظلم‌ستیزی و آزادی خواهی آن حضرت و یاران با وفای ایشان را ستایش می‌کنند.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha