جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد

حوزه / رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد از غبارروبی بیش از ۷۵۰ مسجد استان یزد جهت آمادگی پذیرایی از روزه داران ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت‌الاسلام خلیل سلطانیريا، صبح امروز با بیان اینکه در دهه آخر ماه شعبان المعظم غبارروبی مساجد استان یزد انجام خواهد گرفت، گفت: باتوجه به اینکه مساجد باید برای ماه مبارک رمضان برای میهمان خداوند آماده و تمیز باشد لذا با هماهنگی با روحانیون مدارس در طی 10 روز مساجد شهرستان یزد با همکاری نمازگزاران برادر و خواهر غبار روبی و تعویض مهرها انجام می‌شود.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد خاطرنشان کرد: برای الگو سازی و تبلیغات، دو مسجد نیز با هماهنگی هیئت امنا و صدا و سیمای مرکز استان غبار روبی خواهد شد.

وی، با اشاره به حضور پر رنگ نوجوانان و جوانان در مساجد همزمان با ماه مبارک رمضان، از عموم نماز گزاران خواست با روی گشاده از آنان میزبانی کنند و قلب آنها را به مسجد مایل کنند تا در طول سال نیز در نماز جماعت شرکت نمایند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان یزد همچنین بر انجام اقدامات مناسب و برنامه‌های فرهنگی در مساجد برای جذب بیشتر جوانان نسبت به مساجد تاکید کرد و موقعیت پیش آمده را فرصتی برای افزایش جاذبه های مساجد و جذب جوانان دانست.

حجت‌الاسلام سلطانی در پایان تصریح کرد: در در دهه آخر ماه شعبان المعظم 760 مسجد شهرستان غباروبی می‌شود و برای میزبانی ماه خدا آماه خواهند شد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha