چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
خانم قیاسی

حوزه/ عده ای سعی در تشویش اذهان عمومی دارند و به بهانه آزادی، احساسات مردم را تحت الشعاع قرار می دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، خانم منصوره قیاسی، در جمع بانوان طلبه مؤسسه آموزش عالی امام حسین(ع) یزد اظهار کرد: طلاب به ویژه بانوان طلبه و مبلغان نسبت به افزایش آگاهی و بصیرت افزایی اقشار مختلف جامعه به ویژه بانوان دارای مسئولیت خطیری هستند، زیرا ارسال رسل از سوی خداوند و تعیین جانشین بعد از پیامبر(ص)به منظور همین آگاهی بخشی بوده است.

وی با اشاره به گستردگی فضای مجازی و ایجاد شبهات بسیار زید در زمینه های مختلف سیاسی، اجتماعی و دینی، در این فضا، اظهار کرد: باید عوارض مخرّب این فضا به مردم اطلاع رسانی شود، چرا که رهبر معظم انقلاب اسلامی عدم نظارت و کنترل بر فضای مجازی را قتلگاه جوانان توصیف می کنند.

 مدیر مدارس علمیه خواهران یزد تصریح کرد: پیگیری اخبار صحیح روزانه از منابع موثّق و رسانه ها و رصد و تحلیل انها برای افزایش سطح آگاهی و پاسخگویی احتمالی به سئوالات مردمی از سوی مبلغان ضروری به نظر می رسد.

 قیاسی با اشاره به سخنی از امام خمینی (ره)که فرمودند:"اگر دشمن از شما تعریف کرد به خودتان بد بین باشید" افزود: عده ای سعی در تشویش اذهان عمومی دارند و به بهانه  آزادی، احساسات مردم را تحت الشعاع قرار می دهند.

وی در پایان به برخی از مسائل سیاسی روز از جمله برگزاری انتخابات و حضور میلیونی و حماسی مردم پای صندوق های رأی اشاره کرد و قدردانی رهبر معظم انقلاب از مردم ایران را شکستی دیگر برای دشمنان اسلام توصیف کرد.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha