چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی

حوزه / مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: در هفتمین سال متوالی طرح «با قرآن در رمضان» به میزبانی امامزاده سید جعفر محمد(ع) در شهرستان یزد برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام سید محمد شریف حسینی کوهستانی، در جلسه هماهنگی طرح «با قرآن در رمضان» که پیش از ظهر امروز در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی یزد برگزار شد، با گرامی داشت حماسه 29 اردیبهشت ماه و تجلیل از حضور حماسی مردم در پای صندوق‌های رأی، گفت: این حضور باشکوه  عامل استحکام نظام، یأس دشمنان اسلام و ایران و از نشانه‌های الهی در کشور بود.

 مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به اجرای طرح «با قرآن در رمضان» در استان یزد، افزود: این طرح قرآنی با موضوع ترتیل خوانی قرآن کریم در ماه مبارک رمضان و پخش مستقیم از شبکه استانی تابان از سال 89 در استان یزد در حال برگزاری است.

وی ادامه داد: ماه مبارک رمضان ماه نزول قرآن کریم و از معنویت بالایی برخوردار است، لذا همه مردم انس خود با قرآن را افزایش می دهند و این طرح می‌تواند بر معنویت آنان در این ماه بیافزاید.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به فعالیت قاریان برجسته در سطح استان، اضافه کرد: اجرای این طرح در ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب جهت استفاده از این ظرفیت و معرفی آنان به جامعه می‌باشد.

حجت الاسلام حسینی کوهستانی خاطرنشان کرد:‌اجرای این طرح و پخش آن به صورت زنده از شبکه استانی توانسته است بسیاری از خانواده‌ها را در منازل جذب خود کند.

وی با بیان اینکه طرح «با قرآن در رمضان» هر سال در یکی از امامزادگان و یا مساجد شاخص استان برگزار می شود، افزود: این طرح در رمضان مبارک سال 96 در امامزاده سید جعفر محمد (ع) برگزار می‌شود.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha