جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
کرسی ترویجی «بررسی تطبیقی اخلاق کاری اسلامی و پروتستان»

حوزه/ کرسی های ترویجی «بررسی تطبیقی اخلاق کاری اسلامی و پروتستان» و «مفسران امامیه و غرر قرآن؛ چیستی، رهیافت ها و گونه ها»، در پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار می شود.

به گزارش  خبرگزاری «حوزه» از تهران، دبیرخانه هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، با همکاری معاونت پژوهشی پردیس فارابی دانشگاه تهران و خانه ملی گفتگوی آزاد، کرسی ترویجی «بررسی تطبیقی اخلاق کاری اسلامی و پروتستان» برگزار می ­شود.

 در این نشست که با سخنرانی دکتر علی حمیدی زاده همراه است، آقایان دکتر عبدالله توکلی و دکتر رضا طهماسبی به عنوان ناقد حضور دارند.

 علاقه مندان برای شرکت رایگان در این نشست علمی می توانند روز سه شنبه 2 خرداد  از ساعت 11:30 الی 13:30 به سالن شهید مطهری پردیس فارابی دانشگاه تهران مراجعه نمایند.

کرسی «مفسران امامیه و غرر قرآن؛ چیستی، رهیافت ها و گونه ها»

 هیأت حمایت از کرسی‌های نظریه‌پردازی، نقد و مناظره، همچنین کرسی ترویجی «مفسران امامیه و غرر قرآن؛ چیستی، رهیافت ها و گونه ها» را فردا سه شنبه از ساعت 14 الی 16 سالن شهید مطهری پردیس فارابی دانشگاه تهران می ­شود.

در این نشست که با سخنرانی دکتر علی راد همراه است، آقایان دکتر فتح الله نجارزادگان و دکتر محمد اسعدی به عنوان ناقد حضور دارند. 

انتهای پیام

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha