جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی

حوزه/ حضور مردم نشان دهنده حمایت از نظام، انقلاب و آرمان های امام راحل است و درعین حال، باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»، حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی درهم‌اندیشی ائمه جماعات ادارات قم که در اداره کل امور مالیاتی استان برگزارشد، ضمن قدردانی از حضور حماسی مردم در انتخابات، گفت: حضور مردم نشان دهنده حمایت ازاصل نظام، انقلاب و آرمان های امام راحل است و درعین حال باعث خنثی شدن توطئه های دشمنان است.

معاون جامعه مدرسین حوزه افزود: مردم با حضور خود ثابت کرده اند در همه صحنه ها حضور با شکوه خواهند داشت، مسئولین نظام هم لازم است باخدمت رسانی به ملت ایران ثابت کنند وفادار به نظام، انقلاب و به دنبال پیشرفت کشور در همه مسائل می باشند.

وی با بیان اینکه شکر گذاری مراحلی دارد یکی از آن اقامه نماز است، گفت: مؤمن واقعی کسی است که اقامه نماز کند، پایبند به نماز اول وقت باشد، نسبت به مسائل ارزشی دین بی تفاوت نباشد و بندگی کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی خاطرنشان کرد: اقامه نماز اول وقت برکات زیادی دارد، باعث افزایش رزق، نزول رحمت الهی، نشاط و شادی، ریزش گناهان، دوری از زشتی‌ها و ده ها برکت دیگر می شود.

معاون جامعه مدرسین حوزه گفت: اقامه نماز از جمله سنت های پیامبر اکرم(ص) است؛ پیامبر(ص) هیچ امری را مقدم بر نماز نمی‌کردند؛ این مسئله نشان از جایگاه و اهمیت نماز در دین  است.

حجت‌الاسلام والمسلمین آشتیانی افزود: نماز یاد و ذکر خدا است و هیچ گاه نباید آن فراموش کرد؛ بنابراین باید عشق به نماز داشته و این عشق به نماز را در جامعه نهادینه کنیم؛‌اگر معرفت به نماز در دورن  تجلی پیدا کرد، به آرامش خواهیم رسید.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha