پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت‌الاسلام جمشیدی

حوزه/ عضو جامعه مدرسین گفت: حضور گسترده اقشار مختلف مردم، صرف‌نظر از سلایق و عقاید سیاسی، در انتخابات فرصتی مغتنم است تا همه خادمان ملت، پیام آنان را به درستی بشنوند و از هیچ تلاشی برای تحقق آرزوها، تامین مطالبات برحق مردم و پاسداری از ثمره خون شهدا فرونگذارند.

به  گزارش خبر گزاری«حوزه»، پیام مدیرحوزه های علمیه خواهران درپی حضورحماسی مردم شریف ایران در انتخابات به این شرح است:                              

بسم الله الرحمن الرحیم

بار دیگر ملت سرافراز و ولایتمدار ایران، در لبیک به پیام رهبر فرزانه انقلاب، با شرکت پرشور و انقلابی خود در انتخابات، حماسه سیاسی را با پیروزی و افتخار، تحقق بخشیدند.

حضور گسترده تمام طبقات و اقشار مردم، از کارگران و کشاورزان تا کارآفرینان و ارزش آفرینان، صرف‌نظر از سلایق و عقاید سیاسی، در این دوره از انتخابات فرصتی مغتنم است تا تمامی خادمان ملت، پیام آنان را به درستی بشنوند و از هیچ کوششی در راه تحقق آرزوها و تامین مطالبات برحق مردم و پاسداری از ثمره خون شهدا و آرمان های ایثارگران انقلاب اسلامی، فرونگذارند.

مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران، ضمن عرض تبریک به مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و مردم شریف ایران جهت حضور پرشور و حماسی در انتخابات، کسب اعتماد قاطع مردم برای ادامه خدمتگزاری را به ریاست محترم جمهوری تبریک عرض نموده و از خداوند منان برای دولت دوازدهم، توفیقات بیش از پیش در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری(مدظله‌العالی) و خدمت هرچه بیشتر به ملت ایران به ویژه قشر محروم و آسیب پذیر خواستار است.

امید است با همکاری و همفکری همه نیروهای متخصص و متعهد، و با بهره برداری از همه تجربیات گذشته، در جهت خلق حماسه اقتصادی و تحقق اهداف مقدس نظام جمهوری اسلامی ایران که میراث گرانبهای شهداء و امام شهداء است، حرکت کنیم.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha