پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
حجت الاسلام سجاد کریمی

حوزه/ حجت الاسلام کریمی با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، تصریح کرد: متولیان فرهنگی باید با برنامه ریزی های دقیق، جوانان را جذب دین کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه، حجت الاسلام سجاد کریمی، صبح امروز در جمع طلاب بسیجی مدرسه علمیه امام خمینی (ره) کرمانشاه اظهار داشت: یکی از مسائلی که در اسلام به آن نگاه ویژه ای شده، بحث جوان و رویکرد او به دین است. لذا باید روحانیون در این عرصه تلاش خود را مضاعف کنند.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون کرمانشاه با اشاره به روش های جذب جوانان به دین، افزود:  اولین روش ای نکه محیطی مهیج و مفید در عین حال اسلامی برای جوان ایجاد کنیم. دومین روش این است که به نظرات جوانان بها داده و آنان را امور مختلف همانند امور فرهنگی و دینی شرکت دهیم.

وی، سومین روش را ایجاد محیطی امن از لحاظ اخلاقی برای جوانان برشمرد و ادامه داد: چهارمین روش، تشویق جوانان به حضور در مسجد و اجرای برنامه های فرهنگی و معنوی جذاب برای جذب آنان می باشد.

حجت الاسلام کریمی در پایان با اشاره به تهاجم فرهنگی دشمنان، تصریح کرد: متولیان فرهنگی باید با برنامه ریزی های دقیق، جوانان را جذب دین کنند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha