جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
بازدید گروه دانشگاه قم از دانشگاه اسلامی لبنان

حوزه/ حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز رئیس دانشگاه قم در راس گروهی در جریان سفر به لبنان از دانشگاه اسلامی لبنان بازدید کرده و با خانم دینا المولی رئیس این دانشگاه دیدار کردند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه» به نقل از النشرة، روز گذشته حجت الاسلام و المسلمین عسکر دیرباز رئیس دانشگاه قم در راس گروهی در جریان سفر به لبنان از دانشگاه اسلامی لبنان بازدید کرده و با خانم دینا المولی رئیس این دانشگاه دیدار کردند.

خانم المولی در این دیدار ضمن خوشامدگویی به گروه دانشگاه قم گفت: دانشگاه اسلامی لبنان تلاش می کند چهره ای زیبا و درخشان را از اسلام به نمایش بگذارد و در عین حال به تقویت حس ملی و انسانی در جوامع و افزایش قدرت علمی و تحقیقاتی آنها نیز اهتمام دارد.

وی تاکید کرد همکاری و تبادل علمی میان دانشگاه ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است، زیرا موجب خدمت به روند تحقیقات علمی و همراهی دانشگاه ها با کاروان پیشرفت بشریت و جوامع می شود.

طرفین در این دیدار درباره مسائل و امور دانشگاهی، فرهنگی و علمی و راه های تقویت روابط و همکاری های مشترک تحقیقاتی و علمی و برگزاری همایش های مشترک و ایجاد زمینه برای تبادل تجربیات میان دانشجویان بحث و گفتگو کردند.

در پایان این نشست پیش نویس یادداشت تفاهمی را در زمینه همکاری های مشترک تنظیم شد تا در آینده به امضای طرفین برسد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha