شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محسن مشرفی

حوزه/ مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی از فارغ التحصیلی طلاب مدرسه تخصصی امیرالمومنین(ع) بیرجند در رشته‌های علوم و معارف قرآن و کلام اسلامی خبر داد و گفت: با راه اندازی رشته های جدید در این مدرسه، مشکل جذب طلاب متناسب با استعداد های آنان برطرف خواهد شد.

حجت الاسلام محسن مشرفی در گفت‌وگو با خبرنگار  «حوزه» اظهار داشت: مدرسه تخصصی امیر المومنین(ع) مدت 5 سال است که در بیرجند راه اندازی شده و از آن زمان به بعد، مشکل ادامه تحصیل طلاب برطرف شده است، زیرا در سال های گذشته طلاب استان برای ادامه تحصیل به شهرهای قم و مشهد عزیمت می کردند.

مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی ادامه داد: یکی از برکات مدرسه تخصصی امیر المومنین(ع) علاوه بر تحصیل، فراهم شدن امکان فعالیت های تبلیغی در ادارات دولتی و مساجد خراسان جنوبی است و  تا حدودی مشکل کمبود مبلغ و روحانی در استان برطرف شده است.

وی با بیان اینکه طلاب می‌توانند در مدرسه تخصصی امیر المومنین(ع) برای ادامه تحصیل در سطوح 2و3 ادامه تحصیل دهند، افزود:  در حال حاضر در این مدرسه 70 طلبه مشغول تحصیل می باشند که ان شاءالله به دنبال ارائه مهارت های جانبی در کنار دروس تخصصی هستیم.

حجت الاسلام مشرفی با اشاره به راه اندازی رشته‌های جدید در مدرسه تخصصی امیرالمومنین (ع) خاطرنشان کرد: با راه اندازی رشته های جدید در این مدرسه، مشکل جذب طلاب متناسب با استعداد های آنان برطرف خواهد شد.

مدیر حوزه‌ علمیه خراسان جنوبی در پایان از فارغ التحصیلی نخستین دانش آموختگان مدرسه تخصصی امیر المومنین(ع) خبر داد و ابراز داشت: طلاب مدرسه امسال در رشته علوم و معارف قرآن و کلام اسلامی فارغ التحصیل می‌شوند.

انتهای پیام/

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha