جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راه اندازی دو مرکز پژوهشی حوزه خواهران در یزد و میبد

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد از راه اندازی دو مرکز پژوهشی در حال تکمیل حوزه علمیه خواهران در یزد و میبد خبر داد و گفت: احتمالاً این دو مرکز پژوهشی پس از تکمیل برخی از تجهیزات ضروری، پس از ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان افتتاح می شوند.

خانم رؤیا دهقانی معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد در حاشیه بازدید هیئت اعزامی از قم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در یزد، بیان کرد: در بازدید از دو مرکز پژوهشی یزد و میبد، حجت الاسلام والمسلمین کارگر مدیر حوزه خواهران استان، حجت الاسلام اخلاقی، مدیر مرکز پژوهشی میبد، خانم منصوره شاکری مدیر مؤسسه آموزش عالی خواهران امام حسین(ع) یزد به همراه هیئت اعزامی از قم، از نزدیک با روند پیشرفت این پروژه های در حال تکمیل آشنا شدند.

وی افزود: مرکز پژوهشی یزد در مؤسسه آموزش عالی خواهران امام حسین(ع) در حال راه اندازی است که شامل کلاس ها، دفتر، کتابخانه، سایت و اتاق آی تی است که امیدواریم مرکز مدیریت حوزه های علمیه خواهران کشور در خصوص تجهیز امکانات سخت افزاری و نرم افزاری همکاری لازم را مبذول نمایند.

معاون پژوهش حوزه علمیه خواهران یزد اضافه کرد: هیئت اعزامی از قم با سفر به شهر میبد از مرکز پژوهشی این شهر بازدید کردند، البته مؤسس این مرکز، آیت الله اعرافی حمایت همه جانبه را از راه اندازی مرکز خواهند داشت.

دهقانی اظهار امیدواری کرد: این دو مرکز پژوهشی پس از تکمیل برخی از تجهیزات ضروری، پس از ماه مبارک رمضان با حضور مسئولان افتتاح شود.

انتهای پیام / ۳۱۳/۴۷

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha