جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید حبیب الله موسوی-مدیر حوزه علمیه کرمانشاه

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: بدون شک تا زمانی که ملت پشت سر ولی فقیه حرکت کند، هرگز کوچکترین گزندی به کشور نخواهد رسید.

حجت الاسلام و المسلمین سیدحبیب الله موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در کرمانشاه با اشاره به سوم خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، اظهار داشت: فتح خرمشهر به دست رزمندگان اسلام از چنگال دشمنان، برگی رزین در تاریخ این انقلاب اسلامی است و بی شک حافظه تاریخی دنیا این فتح الفتوح را هرگز فراموش نخواهد کرد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه ادامه داد: هیچ کارشناس نظامی در جهان فکر نمی کرد خرمشهر به دست نوجوانان و جوانان ایرانی آن هم در مقابل یک ارتش کاملاً مسلح و کلاسیک که دنیای عرب و غرب در کنارش بودند، آزاد شود.

وی ادامه داد: به واقع سلاح رزمندگان اسلام در مقابل دشمن دژخیم ایمان به خدا و پیروی از ولایت فقیه بود و همین عوامل توانست بر سلاح های پیشرفته رژیم بعث پیروز شود.

حجت الاسلام موسوی والمسلمین خاطرنشان کرد: صدام خائن که سرانجام به دست هم پیمانانش به خاک ذلت و خواری افتاد در روزهای نخستین جنگ تحمیلی فکر می کند ظرف یک هفته، تهران را اشغال و انقلاب اسلامی را ساقط می کند، ولی تاریخ و گذشت زمان روی دیگر خود را نشان داد.

مدیر حوزه علمیه استان کرمانشاه یادآور شد: وقتی جهان کفر و استکبار دید که صدام یارای مقابله با جوانان رشید ایرانی را ندارد، خود به صورت مستقیم وارد میدان نبرد شد و بارها مواضع، کشتی ها و هواپیماهای ایرانی را مورد هدف قرار داد، ولی بازهم موفق نشد.

وی افزود: از ابتدای انقلاب تاکنون، ملت ایران و نظام اسلامی به صورت کامل از سوی آمریکا و کشورهای غربی تحریم شده اند، ولی نتیجه این تحریم ها چه شد؟! نتیجه آن  خودکفایی اقتصادی، نظامی و علمی در ایران بود، به طوری که در حال حاضر دنیای غرب و حامیان آنان در منطقه از ترس موشک های ایرانی خواب به چشم ندارند.

حجت الاسلام والمسلمین موسوی در پایان تاکید کرد: بدون شک تا زمانی که ملت پشت سر ولی فقیه حرکت کند، هرگز کوچکترین گزندی به کشور نخواهد رسید.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha