شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام مهدوی امین

حوزه/ حجت الاسلام مهدوی امین در همایش طلایه داران تبلیغ گفت: امروز وظیفه روحانیت ارتقاء بصیرت دینی، سیاسی و اجتماعی مردم است و قطعا وجود مبلغان در بین آحاد جامعه می تواند در روشنگری آنان موثر باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، حجت الاسلام سعید مهدوی امین، امروز در همایش طلایه داران تبلیغ، در سالن همایش های جهاد کشاورزی استان لرستان با اشاره به این که امروز جمهوری اسلامی برای جهان الگو است، گفت: دموکراسی و مردم سالاری دینی در جمهوری اسلامی، چشم جهانیان را به خود خیره ساخته است.

وی با اشاره به برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، افزود: مردم با بصیرت در این دوره از انتخابات، مشارکتی حماسی را در تعیین سرنوشت خویش رقم زدند.

مدیر کل تبلیغات اسلامی استان لرستان با بیان اینکه روحانیت نقش مهمی در هدایت و مطالبه گری مردم بر عهده دارد، خاطر نشان کرد: روحانیت در تشویق مردم به حضوردر پای صندوق های رای و تبیین اهداف و آرمان های اسلام و انقلاب نقش بسزایی دارند.

حجت الاسلام مهدوی امین در ادامه با اشاره به افزایش آسیب های اجتماعی، تصریح کرد: امروز وظیفه روحانیت ارتقاء بصیرت دینی، سیاسی و اجتماعی مردم است و قطعا وجود مبلغان در بین آحاد جامعه می تواند در روشنگری آنان موثر باشد.

وی با بیان این که مبلغان باید پیامد آسیب های اجتماعی از جمله اعتیاد، ازدواج سفید و بدحجابی را در بین مردم تبیین و تشریح نمایند، افزود: مبلغان در محورهای تبلیغی خود در طول سال به ویژه ماه مبارک رمضان، آیات و روایات قرآنی را در راستای استحکام بنیان خانواده و گسترش سبک زندگی اسلامی ایرانی تبیین کنند.

برپایه این گزارش، در پایان این مراسم قریب به ۶۰۰ مبلغ بومی و غیر بومی به مناطق مختلف روستایی و شهری استان لرستان برای تبیین آموزه های دین مبین اسلام و مکتب تشیع در بین مردم اعزام شدند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha