شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله موسوی اصفهانی 

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: بر دولتمردان لازم است با پایان یافتن رقابت های انتخاباتی، پر توان و با نشاط به دنبال اقدام و عمل در مسیر تحقق وعده ها قدم برداشته و نسبت به رفع مشکل بیکاری و معیشتی مردم اقدامی عاجل انجام دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، ظهر امروز در جمع اساتید و طلاب مدرسه علمیه آیت الله آخوند(ره) همدان گفت: حماسه حضور و مشارکت گسترده و پرشور مردم عزیز ایران اسلامی در انتخابات، جلوه ای از عزم و اراده ملت با ایمان و انقلابی کشور ایران بود.

وی در ادامه افزود: این حضور گسترده، عامل یاس و نا امیدی کینه توزان و بدخواهان نظام و شادی و افتخار علاقه مندان به نظام مقدس جمهوری اسلامی شد.

آیت الله موسوی اصفهانی با اشاره به بد اخلاقی هایی که در انتخابات این دوره صورت گرفت، ابراز داشت: متاسفانه در دوران تبلیغات و در جریان برگزاری انتخابات شاهد بد اخلاقی ها و تخلفات متعددی بودیم که در شان نظام مقدس جمهوری نبود.

عضو خبرگان رهبری افزود: عده ای در تبلیغات انتخابات از خط قرمزها عبور کردند و قطعاً در پیشگاه عدل الهی مسئول و فردای قیامت به نتیجه اعمال خود خواهند رسید.

مدیر حوزه علمیه همدان افزود: بر دولت مردان لازم است که با پایان یافتن رقابت های انتخاباتی، پر توان و با نشاط به دنبال اقدام و عمل در مسیر تحقق وعده ها قدم برداشته و نسبت به رفع مشکل بیکاری و معیشتی مردم اقدامی عاجل انجام  دهند.

وی در پایان گفت: مردم ایران اسلامی در بخش نخست وظیفه خود را یعنی حضور و مشارکت ملی به نحو احسن انجام داده و باید به مسأله مطالبه گری و نظارت بر دولت آگاه بوده و با هوشیاری کامل در مقابله با توطئه های دشمنان اسلام گوش به فرمان ولی امر مسلمین آیت الله العظمی خامنه ای باشند.

انتهای پیام

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha