جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
شیخ خجسته

حوزه/ عضو مجلس علمای بحرین گفت: اخبار رسیده حاکی از آن است که منزل شیخ عیسی قاسم مورد هجوم قرار گرفته و متحصنین در داخل منزل ایشان بازداشت شده اند ...

به گزارش سرویس بین الملل «حوزه»، در پی اعلام حکم یک سال حبس تعلیقی آیت الله شیخ عیسی قاسم و مصادره اموال خمس از حساب ایشان، نیروهای امنیتی بحرین با حمله به منطقه الدراز مردم این منطقه را به خاک و خون کشیدند.

حجت الاسلام شیخ محمد خجسته از اعضای جنبش الوفاق و عضو ارشد مجلس علمای بحرین در خصوص آخرین اخبار منطقه الدراز در گفت و گو با سرویس بین الملل حوزه گفت: حمله همه جانبه به منطقه الدراز از سوی نیروهای نظامی و امنیتی و کماندو های آل خلیفه از شب گذشته تاکنون ادامه دارد .

وی ادامه داد: این نیروهای نظامی با حمایت نیروهای دفاعی خارج از الدراز حمایت و پشتیبانی می شوند در واقع شرایط منطقه الدراز یک جنایت و فاجعه بزرگ است که تاکنون یک شهید و صدها مجروح بر جای گذاشته است در واقع وضعیت برخی از این مجروحین وخیم است و آل خلیفه مانع از درمان مجروحان می شود و زندگی آن ها با خطر جدی روبرو است.

 

 

بحرین

 

حجت الاسلام خجسته تصریح کرد: نیروهای نظامی آل خلیفه به منزل شیخ عیسی قاسم نزدیک شده و منزل ایشان را محاصره کرده اند و آنجا درگیری های گسترده میان نیروهای نظامی و جوانان و فداییان شیخ عیسی قاسم جریان دارد .

روحانی بحرینی گفت: علمای بحرین مردم را به پوشیدن کفن در همه جای بحرین و حرکت به سمت الدراز دعوت کرده اند و حمایت از جان شیخ عیسی قاسم را تکلیف شرعی دانسته اند.

عضو ارشد مجلس علمای بحرین ادامه داد: اگر حکومت آل خلیفه بخواهند کربلایی را در بحرین رقم بزنند ما فرزندان کربلا هستیم و شیفته شهادت.

روحانی بحرینی پیرامون شرایط صحت و سلامت شیخ عیسی قاسم گفت: ما از شرایط سلامت و جسمی شیخ عیسی قاسم تاکنون اخبار دقیقی نداریم و تنها خبر ما این است که اطراف منزل شیخ عیسی قاسم محاصره است.

وی افزود: البته اخبار رسیده حاکی از آن است که منزل شیخ عیسی قاسم مورد هجوم قرار گرفته  و متحصنین در داخل منزل ایشان بازداشت شده اند . 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha