سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی

حوزه/ حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با تاکید بر این که تبلیغ اساس کار حوزه و روحانیت است، گفت: روحانیون پاسدار و حافظ اعتقادات مردم هستند و باید به خوبی از این مهم پاسداری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از خرم آباد، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمد میرعمادی،  امروز در همایش طلایه داران تبلیغ، در سالن همایش های جهاد کشاورزی استان لرستان با تاکید بر این که تبلیغ اساس کار حوزه است، افزود: تبلیغ زیربنای رسالت اصلی حوزه است و روحانیت ارکان آن هستند.

 رئیس شورای حوزه علمیه استان لرستان با اشاره این که مبلغان منشاء خیر و برکت دینی و فرهنگی در جامعه هستند، گفت: مبلغین ستارگان آسمان هدایت و ارشاد مردم هستند

وی با تاکید بر این که مبلغان باید سبک زندگی اسلامی را در بین مردم اشاعه و گسترش دهند، افزود: اگر ترویج معنویت در جامعه کمرنگ شود سبک زندگی اسلامی و آموزه های قرآنی نیز کمرنگ خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان این که ماه مبارک رمضان فرصتی مغتنم برای تبلیغ و نهادینه کردن فرهنگ قرآنی و اهداف و آرمان های اسلام و شهدا است، خاطر نشان کرد: مبلغان با بهره گیری از معنویات این ماه، به گسترش معنویت در بین مردم کمک نمایند.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه تبلیغ دین از توفیقات الهی است، یادآور شد: روحانیون پاسدار و حافظ اعتقادات مردم هستند و باید به خوبی از این مهم پاسداری کنند.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان با بیان اینکه مساجد پایگاه روحانیت و تبلیغ به شمار می روند، تاکید کرد: مبلغان باید با ارتباط صمیمانه با جوانان به سؤالات و شبهات دینی آنان پاسخ دهند و با اخلاص، دلسوزی و مسلط بر دانش روز، به تبلیغ مسائل اخلاقی و اعتقادی در بین مردم بپردازند.

وی با اشاره به اینکه طلاب و مبلغان باید از لحاظ مادی حمایت و پشتیبانی شوند، بیان داشت: با حمایت از طلاب و مبلغان می توان شاهد تبلیغی منسجم و با انگیزه از سوی آنان باشیم.

حجت الاسلام والمسلمین میرعمادی با اشاره به اینکه روحانیون باید علاوه بر آموزه های اسلام، به ترویج اهداف و آرمان های انقلاب و شهدا بپردازند، گفت: مبلغان در عرصه تربیت نسلی مومن و انقلابی با تمام توان، رسالت خود را انجام دهند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha