چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
کد خبر: 416424
۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۶
حجت الاسلام علی محمد رضایی

حوزه / رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: هفتمین دوره طرح «با قرآن در رمضان» در شهرستان یزد به میزبانی امامزاده سید جعفر محمد(ع) برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» یزد، رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد، صبح امروز در جلسه هماهنگی طرح «با قرآن در رمضان» که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی برگزار شد، با اشاره به برگزاری این طرح قرآنی برای هفتمین سال متوالی در استان یزد گفت: آغاز طرح «با قرآن در رمضان» از حسینیه شهید صدوقی و در جوار تربت پاک سومین شهید محراب صورت گرفت.

حجت الاسلام علی محمد رضایی با بیان اینکه این طرح دو سال پیاپی این طرح در امامزاده جعفر (ع) و 2 سال متوالی در جوار امامزاده سید جعفر محمد (ع) برگزار شد، افزود: طرح «با قرآن در رمضان» سال گذشته در مهدیه یزد برگزار شد که مورد استقبال خوب اقشار مختلف مردم قرار گرفت.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی‌های صورت گرفته و هماهنگی با صدا و سیمای مرکز استان این طرح قرآنی در رمضان امسال در امامزاده سید جعفر محمد (ع) واقع در بلوار جمهوری از ساعت 17:30 دقیقه الی 18:30 برگزار می‌شود.

رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد با اشاره به بهره مندی از ظرفیت قاریان برجسته استان در اجرای این طرح گفت: تاکنون 17 نفر از قاریان استان موفق به کسب مجوزهای لازم از شورای عالی قرآنی جهت حضور در این طرح قرآنی شده‌اند.

حجت الاسلام رضایی گفت: در هر روز از ماه مبارک رمضان 4 نفر از قاریان به تلاوت یک جزء از قرآن کریم می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری مسابقات فرهنگی به صورت روزانه و اهدای جوایز به نفرات برتر، فضاسازی مناسبتی درایام ماه مبارک رمضان و ... از جمله برنامه‌های جنبی در اجرای این طرح می‌باشد.

رئیس اداره برنامه ریزی امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی استان یزد در پایان از عموم مردم جهت برگزاری هر چه باشکوه تر در این طرح قرآنی در ایام ماه مبارک رمضان دعوت کرد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha