پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
رهبر انقلاب

حوزه/ رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی از دیدار جمعی از فعالان ادبیات پایداری این استان با رهبر معظم انقلاب اسلامی همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر خبر داد.

حسن میلانی رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در تبریز با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر گفت: همزمان با سوم خرداد، سالگرد آزادسازی خرمشهر و روز فتح و پیروزی جمعی از فعالان حوزه ادبیات شفاهی استان آذربایجان شرقی همراه با برگزیدگان سراسر کشور با مقام معظم رهبری دیدار خواهند کرد.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی افزود: شب خاطره ای روز چهارشنبه سوم خردادماه به ابتکار حوزه هنری مرکز و نظر مساعد معظم ‌له با حضور دست ‌اندركاران این گونه ادبی در سطح کشور برگزار می شود.

وی با اشاره به اینکه استان آذربایجان شرقی از جمله استان‌ های فعال در امر ادبیات پایداری است، تصریح کرد: جمعی از نخبگان و فعالان این عرصه در مراسم حضور می یابند که از این میان می ‌توان به حضور مدیران و معاونان و کارشناسان ادبیات پایداری حوزه هنری استان و جمعی از نویسندگان فعال در عرصه ادبیات پایداری اشاره کرد.

میلانی همچنین با اشاره به اهمیت تاریخ شفاهی و خاطرات انقلاب ادامه داد: حوزه تاریخ شفاهی و خاطرات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برای مقام معظم رهبری با اهمیت است و ایشان در رابطه با تبيين مسائل انقلاب و دفاع مقدس با استفاده از خاطرات افراد و تبديل آنها به كتاب و مستند تاكيد فراوانی دارند.

رئیس حوزه هنری استان آذربایجان شرقی خاطرنشان کرد: اين ديدار نشان دهنده مورد تاييد قرار گرفتن تلاش واحدهای ادبیات پایداری حوزه های هنری مراکز استان هاست که منجر به تشویق مسئولین ادبیات پایداری در انجام بهتر کارها خواهد شد.

وی در پایان عنوان کرد: کتاب «شش و سی دقیقه عصر» به قلم میلاد رضازاده و مجموعه خاطرات یک خلبان ارتش، همزمان با سالروز آزادسازی خرمشهر در تبریز رونمایی شد، این اثر توسط انتشارات سوره مهر وابسته به حوزه هنری کشور به چاپ رسیده است.

 

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha