جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
سید عمار حکیم

حوزه/ سید عمار حکیم گفت: ما از تنش زایی بدون توجیه توسط نظام بحرین متاسفیم و اعلام می کنیم که این اقدام آنها آثار و پیامدهای بدی را در جامعه بحرین به دنبال خواهد داشت و از نظام بحرین می خواهیم در اقدامات خود تجدید نظر کند.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی حمله نیروهای امنیتی آل خلیفه به منطقه الدراز و محل سکونت شیخ عیسی قاسم و شهادت و مجروح شدن ده ها نفر از حامیان شیخ عیسی قاسم و بازداشت شدن حدود 285 نفر از شهروندان این منطقه موج محکومیت داخلی و بین المللی این جنایت وحشیانه همچنان ادامه دارد.

حجت الاسلام سید عمار حکیم رئیس ائتلاف ملی عراق حکم صادر شده علیه شیخ عیسی قاسم را اقدامی ناسنجیده دانست.

وی افزود: ما با نگرانی تمام اوضاع خطرناک و پرتنش بحرین را دنبال می کنیم و امیدوار بودیم مسئولان به دنبال راهی برای آرام کردن اوضاع باشند و اقدامی برای تقویت اعتماد میان مردم و نظام انجام دهند.

رئیس ائتلاف ملی عراق ادامه داد: اقدام ناسنجیده مسئولان بحرین در صدور حکم علیه شیخ عیسی قاسم و حمله به منزل ایشان روند آرام شدن اوضاع در بحرین را پیچیده تر کرد.

سید عمار حکیم گفت: ما از تنش زایی بدون توجیه توسط نظام بحرین متاسفیم و اعلام می کنیم که این اقدام آنها آثار و پیامدهای بدی را در جامعه بحرین به دنبال خواهد داشت و ما از نظام بحرین می خواهیم در اقدامات خود تجدید نظر کند.

سید عمار حکیم همچنین از مردم بحرین نیز خواست در این شرایط حساس خویشتن دار باشند و با حکمت کامل با این اوضاع برخورد کنند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha