چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
شبستری

حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی گفت: سوم خرداد سال ۱۳۶۱ نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است که موازنه جنگ را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد،رزمندگان در دفاع مقدس به معنای واقعی آیات قرآن را تفسیر کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری نماینده ولی فقیه در استان آذربایجان شرقی، روز چهارشنبه در آئین صبحگاه مشترک نیروهای مسلح استان که با حضور استاندار و فرمانده سپاه عاشورا برگزار شد، با گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر ابراز داشت: مجاهدت و حماسه آفرینی رزمندگان اسلام در دفاع مقدس بی نظیر است، در جنگ تحمیلی، معجزه مقاومت اسلامی در تاریخ معاصر بر همگان ثابت شد.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی افزود: جنگ تحمیلی پس از فتح خرمشهر وارد مرحله جدیدی شد و رزمندگان ما به معنای واقعی در دفاع مقدس، آیات قرآن را تفسیر کردند.

رئیس شورای حوزه علمیه آذربایجان شرقی عنوان کرد: سوم خرداد سال ۱۳۶۱ نقطه عطفی در تاریخ دفاع مقدس است که موازنه جنگ تحمیلی را به نفع جمهوری اسلامی ایران تغییر داد.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به جایگاه جهاد در اسلام عنوان کرد: جهاد فی سبیل الله مایه عزت مسلمانان است و در هشت سال دفاع مقدس نیز رزمندگان ما این عزت و پایداری و مقاومت را به جهانیان ثابت کردند.

آیت الله مجتهدشبستری در پایان با اشاره به اینکه مدافعان حرم راه شهدای دفاع مقدس را ادامه می دهند، تاکید کرد: امنیت کنونی کشور به برکت رشادت شهدا و ایثارگران است و شهدای مدافع حرم، در عصر کنونی از جان خود گذشتند تا مردم ایران در آرامش زندگی کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha